Bybelse Wapenrusting

image_pdfimage_print

Bybelse Wapenrusting – Kobus Kok

Isabel vra: 

Help my asseblief ek moet ‘n lessie aanbied vir jong kinders oor die volle wapenrusting van God. Kan julle moontlik vir my die wapens en ‘n kort beskrywing gee oor wat elkeen beteken en hoekom jy dit moet aantrek. Sal bly wees as julle ‘n paar teksverse ook kan saamgee. Baie baie dankie ek waardeer dit vreeslik baie. Jesus groete Isabel 

Antwoord

Prof Kobus Kok antwoord:

Ons lees in Paulus se brief aan die Efesiërs 6:10-20 van die wapenrusting van gelowiges. Dit was vir my baie interessant toe ek nou die dag in Efese rondgeloop het en op ’n standbeeld uitgekom het naby die biblioteek van Celsus, van ‘n wapenrusting beeld wat dateer uit die tyd van die Nuwe Testament. Ek het dadelik aan die woorde van Paulus aan sy gemeente in Efese gedink toe ek dit gesien het.

Paulus sê in Efesiërs 6:10-20 die volgende:

Uit hierdie gedeelte is daar veral twee dinge wat Paulus wil beklemtoon. Die eerste is wat die wapenrusting is wat God aan ons skenk (Efes 6:10-17) en die noodsaak daarvan dat ons konstant moet bid (Efes 6:18-20).

ephesus_hell_armor

Die wapenrustingsbeeld illustreer die feit dat Paulus beklemtoon dat ons in ‘n geestelike oorlog gewikkel is met die duiwel wat soos ‘n brullende leeu opsoek is na mense wat hy kan seermaak (lees 1 Pet 5:8). In die Bybel is dit egter duidelik dat God die Groot Koning is wat vanuit sy troon regeer (Openbaring 4) en dat die stryd eintlik klaar oorwin is (Openbaring 19; Matt 16:18).

Die wapenrusting in die geestelike stryd bestaan uit:

Die waarheid (6:14) wat soos die heupgordel was wat die soldate se klere vasgehou het as hulle oorlog voer en sorg dat die klere nie maak dat hulle val nie.

Die feit dat God ons vrygespreek het is soos die borsharnas (6:14) wat jou hart beskerm.

Die skoene is die bereidheid om die evangelie te verkondig (6:15).

Geloof is die skild waarmee jy die pyle wat die bose op jou afskiet kan keer (6:16). Wanneer mens deur moeilike tye gaan en die brandpyle van die bose op jou afgeskiet word kan jy maar weet dat God jou die geloof gee waarmee jy soos met ‘n skild die pyle kan keer. Vertrou op die Here.

Die helm op jou kop is die feit dat jy verlos is (6:17). Die oomblik as mens begin twyfel oor jou geloof is soos ‘n soldaat wat in die oorlog sy helm afhaal – een of ander tyd gaan jy dodelik gewond word. Met die helm van verlossing op jou kop weet jy egter dat jy nie gewond sal word nie.

Enige soldaat moes ‘n swaard hê waarmee hy sou veg en homself mees ou beskerm. Die swaard in die hand is die Woord en Wysheid van God deur sy Gees (6:17).

In dit alles is gebed van wesenlike belangrikheid (6:18-20). Sonder gebed kan ons die oorlog nie voer nie en nog minder in die oorlog staande bly.

Maak seker dat jy baie tyd saam met God in sy teenwoordigheid spandeer. Luther het gesê dat gebed vir hom van wesenlike belang was. Hoe meer hy gewerk het, hoe meer het hy gebid. Gebed is ook ‘n bron van mens se krag.

Bronne wat u kan raadpleeg:

Raadpleeg gerus die volgende bron wat by toonaangewende Christelike boekwinkels te koop aangebied word: Vosloo, W., & van Rensburg, F. J. 2000, c1999. Die Bybellennium eenvolumekommentaar : Die Bybel uitgelê vir eietydse toepassing (electronic ed.) . Christelike Uitgewersmaatskappy: Vereeniging

 

Skrywer: Prof Kobus Kok

image_pdfimage_print

You may also like...