Die doel van die kerk

image_pdfimage_print

The church that eats together and prays together stays together –  Michael Bird

Die doel van die kerk

Wat moet die kerk doen tot Jesus Christus se wederkoms? Bybel lees, bid en psalms sing? Goeie dinge, maar daar word meer van die kerk verwag. Kom ons kyk na ‘n paar dinge wat die kerk moet doen.[Om ‘n volledige lys op te stel, sou ek ‘n boek moes skryf.]

  • Evangelisasie en sending

Alle gelowiges behoort opgewonde te wees om die verspreiding van die evangelie te bevorder – hulle verkondig die goeie nuus van die verlossing deur Jesus Christus. En die evangelie moet eers aan al die nasies verkondig word (Markus 13:10). In Lukas 10 lees ons van die sending van die twee en sewentig. Hulle word uitgestuur met die boodskap dat die koninkryk van God baie naby is. Toe hulle terugkom sê Jesus vir hulle: Ek het die Satan soos ‘n weerligstraal uit die hemel sien val (10:18).

Dan Jesus se laaste opdrag aan sy dissipels: Gaan dan na al die nasies toe en maak die mense my dissipels (Matteus 28:19); Julle sal my getuies wees in Jerusalem sowel as in die hele Judea en Samaria en tot in die uithoeke van die wêreld (Handelinge 1:8).

  • Maak dissipels

Gaan dan na al die nasies toe en maak die mense my dissipels … leer hulle om alles te onderhou wat Ek julle beveel het (Matteus 28:19 – 20). Ons opdrag is nie om mense te oorreed om besluite te neem nie, maar om dissipels van hulle te maak en hulle te leer.

  • Bedien die sakramente

Ons moet die sakramente integreer in mense se dieet van aanbidding om hulle geestelik te voed. Die doop vertel ons van ons sterwe en opstanding in Jesus Christus. Die doop verbind ook die gemeente aanmekaar. Die Nagmaal is die geleentheid van introspeksie en geestelike aanspreeklikheid.

  • Koninkrykswerk

Die kerk is die bewaarder van die koninkryk. Hierdie werk vereis optrede met deernis, barmhartigheid, openbare betrokkenheid, sosiale geregtigheid, ens. In sy bediening het Jesus nie onderskeid gemaak tussen verkondiging en genesing van siekes nie. Blindes sien, lammes loop, melaatses word gereinig, dowes hoor, dooies word opgewek, en aan armes word die evangelie verkondig (Matteus 11:5). Koninkrykswerk beteken dat ons ons oor die kwesbares ontferm: Egte en suiwer godsdiens voor God die Vader is om weeskinders en weduwees in hulle moeilike omstandighede by te staan en om jou skoon te hou van die besmetting van die wêreld (Jakobus 1:27). Die heerskappy van God is ‘n dinamiese werklikheid wat sigbaar word in die liefdevolle optrede teenoor dié wat ly en geregtigheid teenoor dié wat uitgebuit word.

  • Aanbidding

Dit is meer as net elke Sondag die erediens bywoon. Aanbidding is om naby God te kom in diens, lofprysing en danksegging. Laat ons dan onophoudelik deur Jesus aan God ‘n offer van lof bring, die lof wat aan Hom gebring word deur die lippe wat sy Naam bely. Moenie nalaat om goed te doen en mededeelsaam te wees nie, want dit is die offers wat vir God aanneemlik is (Hebreërs 13:15 – 16).

Voldoen my gemeente aan die paar vereistes wat hier genoem word?

 

image_pdfimage_print

You may also like...