Die Drie-eenheid en gebed (3)

image_pdfimage_print

Blog74

We must not be concerned only with that which troubles us, but with all that troubles God. —John Owen

 

Die Drie-eenheid en gebed (3)

[Ek gaan onder andere van Tim Keller se boek Payer: Experiencing Awe and Intimacy with God gebruik maak.]

 

Wie kan ons veroordeel? Christus Jesus het gesterf, maar meer as dit: Hy is uit die dood opgewek, Hy sit aan die regterhand van God, Hy pleit vir ons (Romeine 8:34).

Jesus Christus tree vir ons by die Vader in – ons kom na die Vader deur die Seun. Jesus is die Middelaar tussen ons en God:

Daar is immers net een God, en daar is net een Middelaar tussen God en die mense, die mens Christus Jesus (1 Timoteus 2:5).

 

God is groot, ons is klein; God is volmaak, ons is onvolmaak. In die ou dae is tempels gebruik om die gaping tussen God en mens kleiner te maak. Offers en rituele deur middelaars (priesters) is gebruik om ‘n afgeleë God nader te bring. Al hierdie optredes kon egter nooit die gaping uitgewis het nie.

 

Nou het dinge verander:

Terwyl ons dan nou ‘n groot Hoëpriester het wat reeds deur die hemele gegaan het, Jesus, die Seun van God, laat ons vashou aan die geloof wat ons bely. Die Hoëpriester wat ons het, is nie Een wat geen medelye met ons swakhede kan hê nie; Hy was immers in elke opsig net soos ons aan versoeking onderwerp, maar Hy het nie gesondig nie (Hebreërs 4:14 – 15)

Jesus Christus verwyder hierdie gaping sodat ons God kan nader:

Kom ons gaan met vrymoedigheid na die genadetroon, sodat ons barmhartigheid en genade ontvang en so op die regte tyd gered kan word (Hebreërs 4:16).

Hoe kan ons God met vrymoedigheid nader? Ons kan dit doen omdat Hy soos ons geword het en onderhewig aan lyding en die dood was. Hy het dit gedoen sodat ons verlos en met Hom versoen kan word. Dit gebeur nie deur ons eie pogings en meriete nie, maar deur genade in geloof.

 

In Jesus Christus word God mens om hierdie gaping tussen God en mens te oorbrug. Jesus Christus is die Middelaar van die mens se nuwe verhouding met God. Dit kan nie misluk nie, want dit is op God en nie op ons trou gebou nie.

 

image_pdfimage_print