Die Plaaslike Gemeente

image_pdfimage_print

 

No one ever told me that grief felt so like fear – C. S. Lewis

 

Die Plaaslike Gemeente

As jy weet dit is jou laaste gebed, waarvoor sal jy bid? In Johannes 17 kry ons Jesus se laaste opgetekende gebed – die nag voor Hy gesterf het. Hy bid eerstens vir Homself en dan vir sy dissipels. Dan doen Hy iets wat ons verbaas:

Ek bid egter nie net vir hulle nie, maar ook vir dié wat deur hulle woorde tot geloof in My sal kom. Ek bid dat hulle almal een mag wees, net soos U, Vader in My is en Ek in U, dat hulle ook in Ons mag wees, sodat die wêreld kan glo dat U My gestuur het. Die heerlikheid wat U My gegee het, het Ek ook aan hulle gegee, sodat hulle een kan wees net soos Ons een is.  Ek in hulle en U in My, sodat hulle volkome een kan wees, sodat die wêreld kan weet dat U My gestuur het en hulle liefhet net soos U My liefhet (vers 20 – 23).

Jesus bid hier, nie vir die hele wêreld nie, maar vir die gelowiges. Is Jesus nie selfsugtig nie? Gee Jesus nie om vir die wêreld nie? Tog weet ons dat Jesus mens geword het om die wêreld te red. Hoekom bid Hy dan net vir die gelowiges? Omdat die hoop vir enige gemeenskap juis die gelowiges in daardie gemeenskap is.

 

As jy vir ‘n groep wil bid, is die beste strategie om te bid dat God die gelowiges in daardie groep sal versterk. Die plaaslike gemeente is God se Plan A vir werk in hierdie wêreld. As ons vir die wêreld wil bid, moet ons vir die lewenskragtigheid van die gelowiges bid. Bid dat die gemeente gesond, vol moed en op die evangelie fokus. Jesus bid hier ook dat gelowiges God se liefde sal internaliseer. Hy bid dat ons Jesus sal liefhê soos Hy God liefhet en dat ons ander sal liefhê soos Hy ons liefhet. As ons dit doen sal mense weet dat Hy ‘n werklikheid is.

 

Die liefde in die plaaslike gemeente maak die onsigbare Christus sigbaar vir die gemeenskap. Hierdie liefde sien ons veral in:

  • Ons maak Christus sigbaar op die manier waarop ons ons gemeenskap dien. Ons praat hier van ‘n liefde wat mense wat ons nie kan terugbetaal steeds liefhet Dit wys dat Christus onder ons aan die werk is.
  • Sy liefde in ons is sigbaar in die eenheid wat ons saambind. As ons ons eenheid in die gemeente verloor, is daar iets wat vir ons belangriker as Jesus is. As ons ons perspektief stel, moet ons dit met ‘n gees van liefde en eenheid doen. Dit wys dat wat ons in Jesus het, is belangriker as ander dinge.

 

As ons so leef, sal ons nie mense na ons gemeente hoef uit te nooi nie – hulle sal vanself kom om te sien wat aangaan. Dan moet ons hulle van Jesus vertel.

As julle mekaar liefhet, sal almal weet dat julle dissipels van My is (Johannes 13:35).

 

image_pdfimage_print