Dinge wat Jesus gesê het wat ons dikwels vergeet (1)

image_pdfimage_print

“How do you identify someone who needs encouragement? That person is breathing.” ~Truett Cathy

 Dinge wat Jesus gesê het wat ons dikwels vergeet  (1)

Julle weet dit nou; gelukkig is julle as julle dit ook doen (Johannes 13:17

Watter sin het dit as julle my aanspreek met ‘Here, Here!’ en nie doen wat ek sê nie (Lukas 6:46).

Ons vergeet dikwels dit wat Jesus Christus gesê – soms pas dit ons. Ek gaan twee blogs hieraan spandeer.

Joe McKeever het tien dinge geïdentifiseer.

  • Ons vergeet dat die tweede gebod ook  ‘n gebod is

Ons wil so graag glo dat ons godsdiens iets “privaat” is – net ek en die Here. Maar Jesus sien dit anders: En die tweede, wat hiermee gelyk staan, is:’Jy moet jou naaste liefhê soos jouself’ (Matteus 22:39). Hierdie is ‘n gebod – nie ‘n opsie of ‘n mening of ‘n wens nie. Hierdie gebod is ‘n belangrike komponent van wat Jesus gesien het as ‘n belangrike manier om te getuig vir die wêreld. Hoekom gehoorsaam ons nie hierdie gebod nie? Dit is ongemaklik, moeilik en eis iets van ons. As ons mense werklik liefhet en hulle het ons nodig, mag dit dalk my vol skedule omkrap. Dit is baie makliker om diegene wat dit waardeer of wat niks van ons nodig het nie, lief te hê.

  • Ons vergeet dikwels twee dinge oor Jesus se opdrag om die wat honger het kos te gee, die wat dors het iets te gee om te drink, ens (Matteus 25).

Ons vergeet hierdie is ‘n opdrag – dit is nie iets wat Jesus hoop ons sal doen nie. Ons gevoel is ons is baie besig met baie belangrike dinge – meer belangrik as hierdie opdrag van Jesus. Jesus verwag dat gelowiges dit sal doen. Ons het ook nie ‘n keuse wie ons moet help nie – een van die geringstes van hierdie broers = almal.

  • Ons vergeet dat om God en ons naaste lief te hê, gaan oor optrede en nie emosie nie.

Jesus sê: Julle moet julle vyande liefhê (Lukas 6:27). Onmiddellik verduidelik Hy dat Hy optrede verwag: doen goed … seën … bid … gee.  Woorde is belangrik; emosies mag ook belangrik wees, maar niks het ‘n groter impak as dit wat ons doen nie. Elkeen dan wat hierdie woorde van My hoor en daarvolgens handel, kan vergelyk word met ‘n verstandige man wat sy huis op rots gebou het (Matteus7:24). Waarvoor die Here ons roep is om te gee, te bid, te seën en te help. Om dit aan ander te doen – maak nie saak hoe ons daaroor voel nie – is liefde.

  • Ons vergeet dat Jesus gesê het dat ons kan verwag om sleg behandel te word

Die mense sal julle uit die sinagoges ban. Daar kom selfs ‘n tyd dat elkeen wat een van julle doodmaak, sal dink dat hy ‘n diens aan God bewys (Johannes 16:2). Ons verwag dat ons waardeer gaan word deur almal wat ons dien – dat hulle ons sal liefhê. As dit nie gebeur nie, vra ons allerhande vrae soos: “Al wat ek gedoen het, was om te help. Hoekom behandel God my dan so sleg?” Die antwoord: niks is verkeerd nie.

Die probleem is dat ons van gedeeltes soos Matteus 10:16 – 22 vergeet. Daar waarsku Jesus sy volgelinge van die vervolging wat nog voorlê: Ek stuur julle soos skape tussen wolwe in. Sommige voel dat as teenspoed hulle tref daar vir hulle geen plek is om die Here te dien nie – hulle verlaat selfs die kerk. Die Skrif waarsku ons selfs dat ons dat ons moeilikheid van binne en buite die kerk kan verwag (Handelinge 20:28ev.

Volgende keer gaan ons aan met dinge wat Jesus gesê het, maar wat ons so dikwels vergeet.

image_pdfimage_print

You may also like...