Dinge wat Jesus gesê het wat ons dikwels vergeet (2)

image_pdfimage_print

“An automobile goes nowhere efficiently unless it has a quick, hot spark to ignite things, to set the cogs of the machine in motion. So I try to make every player on my team feel he’s the spark keeping our machine in motion.” ~Coach Knute Rockne

Dinge wat Jesus gesê het wat ons dikwels vergeet (2)

Julle weet dit nou; gelukkig is julle as julle dit ook doen (Johannes 13:17

Watter sin het dit as julle my aanspreek met ‘Here, Here!’ en nie doen wat ek sê nie (Lukas 6:46).

Ons vergeet dikwels dit wat Jesus Christus gesê – soms pas dit ons. Ek gaan twee blogs hieraan spandeer. Ons gaan nou aan met wat ons gister begin het

  • Ons vergeet dat Hy gesê het ons moet ons vyande liefhê

Mense behandel/hanteer ons sleg. Hoe moet ons nou reageer? Ons moet hulle liefhê – nie kwaad word nie; nie ‘n wrok teen iemand dra nie. ‘n Mens staan verbaas oor die vyandigheid van Christene teenoor ander Christene wat aan ander kerke behoort. Nog erger is die vyandigheid teen ander godsdienste en politici.

  • Ons vergeet dat ons feesmale vir diegene wat minder het, moet gee

Nee, as jy ‘n feesmaal gee, nooi dan armes, kreupeles, verlamdes en blindes. Jy kan jou gelukkig ag dat hulle niks het om jou mee te vergoed nie, want God sal jou vergoed by die opstanding van dié wat reg gedoen het (Lukas 14:13 – 14). Hierdie mense was baie spesiaal vir Jesus. Hoe nader jy aan Jesus leef, hoe meer gee jy vir sulke mense om. Onthou: as jy aan hulle gee, gee jy aan die Here.

  • Ons vergeet dat Jesus red.

Ons weet dat Hy vergewe en ons sing graag daaroor. Wat ons vergeet het, is dat Hy gekom het om sondaars te verlos en dat dit daarom vir ons ook belangrik moet wees. Ons wat baie aandag en tyd gee om die armes te voed en te klee dink soms dat ons ons opdrag voltooi het. Nie eers amper nie. Ons misluk as ons vir mense brood gee, maar ons bly stil oor die Verlosser wat hulle ware behoeftes kan hanteer.

  • Ons vergeet dat met Jesus is verandering die norm

In Lukas 5:36 – 39 praat Jesus van wyn in nuwe en ou velsakke gooi. Ons hou van die status quo; ons wil graag dinge doen soos ons dit nog altyd gedoen het. Die Here roep ons voortdurend uit ons gemaksones, weg van dit waaraan ons gewoond is. Hy wil hê ons moet dinge nuut sien en doen. Jy kan nie vir Jesus Christus oor ‘n lang tyd volg as jy nie gewillig is om voortdurend te verander en aan te pas nie.

  • Ons vergeet dat die doel nie is om reëls na te kom nie

Die doel is om gehoorsaam aan God te wees en nie om slaafs ‘n stel reëls na te kom nie. Paulus stel dit so: Die letter maak dood, die Gees maak lewend (2 Korintiërs 3:6). Gaan maar na ‘n wettiese gemeente. Wat sien ons? Julle gee tiendes van kruisement, anys en koljander, maar wat volgens die wet van God die swaarste weeg, laat julle na: geregtigheid, barmhartigheid en betroubaarheid (Matteus 23:23)

  • Ons vergeet om die hele Woord te lees en nie net een of twee verse uit konteks nie

Ons hou van ons verse – hier een, daar een. Hulle pas so mooi op allerhande plakkers. Jeremia 29:11 is ‘n goeie voorbeeld.

 My gedagtes is nie julle gedagtes nie, en julle optrede nie soos Myne nie, sê die Here (Jesaja 55:8). Ons wil ons godsdiens maklik en gemaklik hê – geen eise nie, kits belonings en geen ruimte vir buitestanders nie – tensy hulle baie vinnig net soos ons word.

Wat moet ons doen as ons agterkom ons gemeente skuldig is en die Here se onderrig vergeet en dat ons primêr net vir onsself bestaan?

  • Begin jy self om dinge te verander – moenie altyd vir iemand anders wag om die voortou te neem nie.
  • Moet nooit vir jou medelidmate kwaad word en hulle begin treiter vir hulle nalatigheid nie.
  • Bewys deernis (liefdesdade) vir almal om jou.
  • Na ‘n tydjie begin jy met ‘n paar vriende in jou gemeente praat oor dit wat jou bekommer. Nou moet jy versigtig wees. Moenie vir mense sê wat hulle moet doen nie (wat ‘n versoeking). Vertel net vir hulle wat die Here op jou hart gelê het en wat jy besluit het.
  • Wag vir die Here. Bly naby Hom; bid gereeld vir die gemeenteleiers en jou medelidmate; wees gehoorsaam.
  • Wees geduldig. Die agteruitgang het nie oornag gebeur nie. Daarom gaan jy dit ook nie binne ‘n paar weke regstel nie.

Maak dit van jou ‘n koning as jy jou inspan vir meer sederhout? Jou pa (Josia) het geëet en gedrink, hy het reg laat geskied en reg gedoen en dit het goed gegaan met hom. Hy het die saak behartig van die swakke en die arme, en dit het goed gegaan. Wie hierdie dinge doen, dien My, sê die Here (Jeremia 22:15 – 16).

 

image_pdfimage_print

You may also like...