Gebed

image_pdfimage_print

 

Faith is given to those who have been elected and ordained to eternal life, but so that election precedes, and faith follows election as a sign of it. — Zwingli

 

Gebed

God wil graag ‘n verhouding met mense hê. In ‘n vorige blog het ons gesien dat Hy met ons praat deur sy woord. Maar God luister ook na ons. Hierdie is ‘n ongelooflike waarheid vir elke Christen. Daar is drie basiese vorms van gebed:

  1. Privaat

Na Jesus die brood vermeerder het, lees ons dat Hy verder die berg opgegaan het: Hy alleen (Johannes 6:15). Net voor Jesus vir sy dissipels die Ons Vader gebed gee, sê Hy: Nee, as jy bid, gaan na jou kamer toe, maak die deur toe en bid tot jou Vader wat jy nie kan sien nie (Matteus 6:6). Private gebed moet ‘n gereelde patroon in ons lewens wees. Kry ‘n spesifieke tyd wat jou pas. Ons voel dikwels dat ons nie genoeg bid nie. Wat God van ons verwag, is om te bid en dan op te staan en ons lewens te leef bemagtig deur die Heilige Gees en afhanklik van Hom.

 

  1. Deur die dag

Gebed gebeur ook gedurende die dag – in jou kantoor of waar jy ook al is. Nehemia staan voor die koning wat wil weet of hy hom iets wil vra. Dan lees ons: Ek het ‘n skietgebed opgestuur na die God van die hemel (2:4). Jy kan op enige plek bid. So kweek ons ‘n gesindheid van afhanklikheid aan.

 

  1. Korporatiewe gebed

Nou bid ons saam met ander gelowiges. Soms is dit moeilik om ‘n tyd te kry wat almal se besige skedules pas. Soms voel ons dat ons woorde tekortskiet. God hoor al ons gebede – Hy stel belang in ons harte en nie ons woorde nie. As ek op my eie bid, is God altyd gereed om te luister. As ek saam met ander bid, is dit ‘n wonderlike ervaring. Dan leer ons mense op ‘n verbasende manier ken … en jy leer meer en meer van Jesus Christus by ander mense.

 

Gebed het veelvuldige dimensies. Hulle is nie in kompetisie met mekaar nie, maar vul mekaar aan. Gebruik die volle spektrum wat tot jou beskikking is.

 

image_pdfimage_print