Gee my wysheid (11)

image_pdfimage_print

 

“I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it.” – Nelson Mandela

 

Gee my wysheid (11)

Matthew Henry (1622 – 1714) het ‘n kommentaar oor die hele Bybel geskryf. Uit hierdie massiewe werk het ‘n boek (Grant Me Wisdom) verskyn wat Henry se werk maklik toeganklik vir die moderne leser maak. Ek gaan ‘n hele aantal blogs aan hierdie werk wy.

 

Die beloning van geloof

Met hierdie vooruitsig span ons ons kragte in en stry ons, want ons het ons hoop op die lewende God gevestig, wat die Verlosser is van alle mense, van almal wat glo (1 Timoteus 4:10)

Wat moedig ons aan om die pad van geregtigheid te loop? Is dit die moeite werd? Luister na wat Paulus hier sê: alles wat ons in diens van God doen, sal ryklik beloon word. Swaarkry en probleme moet in hierdie wêreld verwag word – dit geld ook vir gelowiges. Diegene wat werk en ly in diens van God, kan op die lewende God vertrou. Hy is immers die Verlosser van alle mense.

 

As Hy dan die Verlosser van alle mense is, kan ons aanvaar dat Hy diegene wat Hom soek en dien, sal beloon. Die verlossing wat Hy beoog, is voldoende om hulle vir al hulle diens en lyding te beloon.

 

Die lewe van ‘n Christen is ‘n lewe van werk en swaarkry. Al wat ons in hierdie lewe vir dit alles van ander kan verwag, is ondankbaarheid.

 

Ons weet egter dat ons hoop op die ewigheid saam met God gevestig is.

 

 

image_pdfimage_print