God se spesiale mense

image_pdfimage_print

 

In appearance and words you simulate modesty, but you are so swollen with haughtiness, arrogance, pride, malice, villainy, rashness, superciliousness, ignorance, and stupidity that there is nothing to surpass you.  — Martin Luther

 

God se spesiale mense

Julle, daarenteen, is ‘n uitverkore volk, ‘n koninklike priesterdom, ‘n nasie wat vir God afgesonder is, die eiendomsvolk van God, die volk wat die verlossingsdade moet verkondig van Hom wat julle uit die duisternis geroep het na sy wonderbare lig. Julle was vroeër geen volk nie, maar nou is julle die volk van God. Julle het toe geen barmhartigheid ontvang nie, maar nou het God aan julle barmhartigheid bewys (1 Petrus 2:9 – 10).

Soms het mense, ook gelowiges, ‘n probleem om hulle lewensdoel te onthou. Ons is almal so besig – ons hardloop heen en weer. Dan vergeet ons hoe wonderlik en doelgerig ons in die oë van ons Skepper ontwerp is. 1 Petrus 2:9 – 10 bring ons fokus terug na God en wys vir ons waarvoor Hy ons gemaak het – wat ons is.

  • ‘n Uitverkore volk. Ons hoef nie te baklei vir ‘n plekkie in die huis van die Here nie. Nee, Hy het ons uitgekies. Die Skepper van die heelal het ons aktief uitgesoek, want Hy wou ‘n verhouding met ons aanknoop. Ons is deur God self uitgesoek!
  • ‘n Koninklike priesterdom. In die dae van die Ou Testament kon ‘n koning nie ‘n priester gewees het nie en ‘n priester kon nie ‘n koning gewees het nie – die twee ampte was los van mekaar. In Christus het God elke gelowige geroep in ‘n nuwe kategorie. Ons is nou kinders van die Koning. As sy kinders het ons onbeperkte toegang tot die almagtige God – ons is koninklike priesters.
  • ‘n Nasie wat vir God afgesonder is. In Efesiërs 4:30 lees ons: En moenie die Heilige Gees van God bedroef nie, want Hy het julle as die eiendom van God beseël met die oog op die verlossingsdag. Daarom kan niks hierdie verhouding met die Vader ontbind nie.
  • Die eiendomsvolk van God. Ons is kosbaar vir ons hemelse Vader – so kosbaar dat Hy ons ewige verlossing teen ‘n baie duur prys gekoop het – die lewe van sy enigste Seun.

 

Niks wat ons kan doen, verbaas ons hemelse Vader nie. Hy het ons gemaak om sy verteenwoordigers op aarde te wees en daarom ken Hy ons deur en deur. Die vraag: weerspieël ons lewens hierdie God-gegewe posisie van ons?

[Ek het onder andere van ‘n artikel van Dr Charles Stanley gebruik gemaak.]

 

image_pdfimage_print