Hoe word ek ‘n dissipel?

image_pdfimage_print

Death is Chapter One of the Great Story … which goes on forever in which every chapter is better than the one before – C. S. Lewis

Hoe word ek ‘n dissipel?

Ek gaan heelwat blogs oor dissipelskap skryf. Ek gaan onder andere van Francis Chan se boek Multiply gebruik maak.

Kom hier! Kom saam met My, en Ek sal julle vissers van mense maak (Matteus 4:19).

Dit was Jesus se woorde aan die eerste vier dissipels wat Hy geroep het om Hom te volg. Net voor dit sê Hy: Bekeer julle, want die koninkryk van die hemel het naby gekom (4:17). As iemand vir jou sê dat die koning op pad is, wat doen jy? Jy maak seker dat jy gereed is om hom te ontvang.

 

Bekering beteken omdraai; van rigting verander; loop in die teenoorgestelde rigting. Dit vereis optrede. Jesus Christus sê vir die mense dat hulle hulle moet voorberei, want die Koning is op pad. Hoe berei ons voor vir hierdie Goddelike koninkryk?

  • Besef dat jy op die verkeerde pad is: Almal het gesondig, en het nie deel aan die heerlikheid van God nie (Romeine 3:23).
  • Bly ons op daardie verkeerde pad, is die dood ons bestemming: Die loon wat die sonde gee, is die dood; die genadegawe wat  God gee, is die ewige lewe in Christus Jesus ons Here (Romeine 6:23).
  • Maar God in Jesus Christus het alles verander: Maar God bewys sy liefde vir ons juis hierin dat Christus vir ons gesterf het toe ons nog sondaars was (Romeine 5:8). Ons doodstraf is deur iemand anders betaal.

Alles gaan oor Jesus Christus: wie Hy was en is en wat Hy gedoen het. ‘n Belangrike aspek van bekering is dat ons ophou glo dat daar iets is wat ons kan doen om onsself te red. Iemand anders het reeds vir ons sonde betaal. Dit is vir ons iets vreemd, want dit is nie hoe ons moderne mense oor die lewe dink nie – elkeen vir homself is ons benadering. Dat ons op Iemand anders se offer vir ons moet vertrou, is nog vreemder vir ons. Maar hierdie optrede van God is reeds in die Ou Testament duidelik. Dink maar net hoe Hy sy volk uit Egipte gelei het.

Hoe word ek ‘n dissipel? Deur Jesus Christus te volg.

image_pdfimage_print

You may also like...