Laat sy liefde jou lei: Sterf … in vrede

image_pdfimage_print

Laat sy liefde jou lei: Sterf … in vrede – Milanie Vosloo

Wanneer dit gebeur – wanneer ons verganklike aardse liggame in hemelse liggame omskep word wat nooit sal sterf nie – dan uiteindelik sal die Skrifwoord waar word: “Die dood is totaal uitgewis, want dit is heeltemal oorwin.” 1 Korintiёrs 15:54  

 

Kan inkeer té laat kom? Kan daar ‘n tyd kom wanneer ons kanse om God te kies vir altyd verby is? Ja, leer die Woord ons.

Net soos wat iemand ‘n paar minute voor sy dood gered kan word, kan daardie laaste paar oomblikke ook net té onverwags en té laat kom om nog ons saak met God reg te maak. Geen mens kan dus daarop reken om sy redding tot net voor sy dood uit te stel nie.

 

Miskien het jy ook al gewonder hoe, wanneer en waar jy gaan sterf? Die feit is: ons wéét nie. En miskien maak dit ook nie saak nie. Al wat regtig saak maak is of ons nou, terwyl ons nog die kans het, ons lewe aan die lewende God gegee het. As ons dit gedoen het, kan ons maar rustig wees oor die dood en die lewe ná die dood.

 

‘n Chinese kommunis, wat duisende Christene eiehandig doodgemaak het, het op ‘n dag aan ‘n pastoor gesê: “Ek het baie van julle Christene gesien sterf. Julle sterf anders. Wat is julle geheim?”

 

Kinders van die Vader het vrede wanneer hulle sterf. Hul geheim? Hul onwrikbare geloof in God en die sekerheid van die ewige lewe! 

 

Here, U ís my Verlosser, my Here en my God. 

 

 

Bybelkennis gaan gereeld gedeeltes uit Milanie Vosloo se boek: Laat sy Liefde jou Lei, publiseer. Ons dank aan Milanie Vosloo en CUM vir hierdie vergunning. Vir meer inligting oor CUM, besoek gerus hulle webblad by www.cumuitgewers.co.za 

 

milanie_boeke_advertensie

 

 Skrywer: Milanie Vosloo

 

image_pdfimage_print

You may also like...