Moet ons die mense van die sinkende skip red?

image_pdfimage_print

The peace of God is first and foremost peace with God. —J.I. Packer

 

Moet ons die mense van die sinkende skip red?

Sommige evangeliste sien hulle roeping as om mense van die sinkende skip van die wêreld te red. Die skip is besig om te sink en ons moet soveel as moontlik van die mense red. En die wêreld met sy verleidelike dinge gaan verby, maar wie die wil van God doen, bly ewig lewe (1 Johannes 2:17).

 

John Piper sê hierdie prentjie is nie heeltemal waar nie – die bootjie sink nie. Die aarde behoort aan die Here – so ook die hemel. Kyk, Ek maak alles nuut (Openbaring 21:5). Die bootjie en die lewe daarop gaan eendag heeltemal vernuwe word. Beide prentjies is waar. Dit is waar dat die skip van die wêreld nooit sal sink en onbewoonbaar sal word nie. Die nuwe wêreld is die ou wêreld wat vernuwe is. Maar elke persoon op daardie bootjie sterf en word oorboord gegooi. As hulle egter geloof in Jesus se reddingsbaadjie het, kom Hy en tel hulle op in sy reddingsboot. Skryf op! Geseën is dié wat van nou af in die Here sterwe (Openbaring 14:13). As hulle nie Jesus se reddingsbaadjie dra nie, sink hulle en sterf. ‘n Mens is bestem om net een maal te sterf, en daarna kom die oordeel (Hebreërs 9:27).

 

Die dringendheid is nie dat die boot sink nie, maar dat al die passasiers besig is om dood te gaan.  Dit is ook waar dat die bootjie ‘n kombinasie van pragtige vakmanskap van die Bootbouer is en dat die bootjie ‘n begaafde bemanning het- al is hulle in opstand teen die Eienaar. Van die dinge op die boot werk goed, maar die meeste dinge breek.

 

Dit is egter ook waar dat die Here wat die skip gebou het en sorg dat dit nie sink nie, eendag aan boord sal kom – die ware Kaptein. Die gelowiges bly op die skip. Almal wat deur die reddingsbaadjie van Jesus gered is, sal weer hulle plek op die boot inneem. Jesus sal die hele boot weer nuut maak. Dit word nou ‘n volmaakte plek vir ewige vreugde.

 

Red ons of maak ons nuut? Beide. Ek het nie gekom om mense wat op die regte pad is tot bekering te roep nie, maar sondaars (Lukas 5:32). Dit is ‘n oproep uit die sonde in die lewe.

 

image_pdfimage_print