My geestelike roetine ondersoek

image_pdfimage_print

The reason God knows the future is because he plans the future and accomplishes it. —John Piper

 

My geestelike roetine ondersoek

Die helfte van 2014 is verby. Dit is dus weer tyd vir ons gereelde ondersoek na ons geestelike welstand. Hoe doen ons dit? Hier is ‘n paar voorstelle wat mag help.

  • Lees ek nog daagliks my Bybel? Sommige gebruik ‘n leesprogram – is jy nog op datum? Ander gebruik nie ‘n vasgestelde program nie, maar lees gereeld. Beoordeel hoe jy gevaar het en bepaal ‘n strategie vir die res van die jaar.
  • Bid jy nog elke dag?  Bid jy gereeld? Bid jy vir diegene in posisies van gesag – regerings- en kerkleiers? Bid jy vir ander by name? Bid jy vir jou vyande?
  • Hoe dikwels het jy met ander oor die evangelie gepraat? Het jy verhoudings met mense buite die kerk aangeknoop? Bid jy vir nie-gelowiges?
  • Veg jy getrou teen sonde in jou lewe? Het jy enige sonde hierdie jaar oorwin? Is daar nog ‘n sonde wat jou voortdurend seermaak? Het jy al hierdie sonde teenoor iemand bely? Wat gaan jy doen om dit nog hierdie jaar te oorwin?
  • Watter Skrifgedeeltes het jy hierdie jaar gememoriseer?
  • Dien jy getrou in die plaaslike gemeente? Het jy jou geestelike gawes gebruik vir opbou van Christus se liggaam? Ondersteun jy God se werk finansieel?
  • Kan mense die vrug van die Gees (Galasiërs 5:22 – 23) in jou lewe raaksien? Ons praat van liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelikheid, goedhartigheid, getrouheid, nederigheid en selfbeheersing. Is dit deel van jou lewe?
  • Wie loop nader aan God as gevolg van jou invloed? Maak jy dissipels? Of is daar mense wat nou verder van God af is as gevolg van jou invloed en voorbeeld?
  • Hoe sal jou gesin jou as familielid en gelowige beoordeel? Mense wat saam met ons leef, is goed geplaas om ons te evalueer. Modelleer jou lewe dié van Christus – ook daar waar niemand sien nie?

 

Hierdie is die evaluering wat Chuck Lawless van die Southeastern Seminary gebruik. Daar is sekerlik ander maniere om te evalueer. Die belangrike is nie watter metode ons gebruik nie, maar dat ons gereeld ons geestelike lewe evalueer.

image_pdfimage_print