‘n Doeltreffende bediening (1)

image_pdfimage_print

Scripture is the womb from which arises divine truth and the church – Luther

‘n Doeltreffende bediening (1)

Naas Jesus Christus self was Paulus ons grootste model vir bediening. As jy jou bediening doen, kan jy met vrug na Romeine 15 kyk. Hier identifiseer Paulus sekere beginsels vir doeltreffende bediening. Hy gee vir ons ‘n kykie in sy eie bediening: My broers, ek is self maar alte bewus dat julle vol goeie hoedanighede is en omvattende kennis besit, en dat julle mekaar self op die regte weg kan help (15:14). Paulus sê ons kan mekaar op die regte weg help – jy is bekwaam genoeg vir ‘n bediening. Moenie dink jy sal dit nooit kan doen nie. Begin net die Here dien en Hy sal vir jou alles gee wat jy nodig het.

 

Hier is twee sleutelwoorde in hierdie hoofstuk: bedien (15:16) en diens. As ons hierdie gedeelte (15:14 – 33) lees, sien ons dat Paulus hier twee verskillende bedienings beskryf. Die eerste is aan ongelowiges en die tweede aan gelowiges.  Sy bediening aan ongelowiges (15:14 – 22) was om die goeie nuus aan soveel mense as moontlik oor te dra: Dit is my priesterlike taak om die evangelie van God aan hulle te bedien. Hy praat hier van sy taak onder die heidennasies.

Paulus het egter ook ‘n bediening aan die gelowiges (15:23 – 33). Sy bediening was om na die behoeftes van gelowiges om te sien. Hy het by al die gemeentes in Klein-Asië geld bymekaargemaak vir die armes onder die gelowiges in Jerusalem. Elke gelowige het ‘n bediening aan gelowiges en ‘n sending na ongelowiges.

In vers 16 lees ons Paulus se boodskap: om die evangelie van God aan hulle te bedien. Ons taak is nie om uit te gaan en mense te vertel dat as hulle die dag doodgaan hulle hel toe gaan nie. Ons moet vir hulle vertel dat hulle vergewe kan word. Hoekom bring Paulus hierdie boodskap aan ongelowiges? Om God te verheerlik. Elke keer as ek my geloof met iemand anders deel, verheerlik ek vir God. Sy boodskap was die goeie nuus wat hy verkondig om God te verheerlik.

In vers 19 vertel hy ons van die kragtige tekens en wonders wat hy gedoen het – van Jerusalem tot in Illirikum Die tekens en wonders het hy gedoen in die krag van die Gees van God. God het dit deur hom gedoen.  Sy werkswyse was om nuwe gemeentes te plant. Ek het my eer daarin gestel om die evangelie te verkondig waar die mense nog nie van Christus gehoor het nie, want ek wil nie op die fondament van iemand anders bou nie.

Hierdie is die agtergrond. Rick Warren identifiseer uit hierdie gedeelte  sewe sleutels vir ‘n doeltreffende bediening. Maak nie saak waar of hoe God jou gebruik nie, hierdie sewe sleutels is noodsaaklik.  Volgende keer gaan ons na hierdie sleutels kyk.

image_pdfimage_print

You may also like...