Val die kerk aan – enkele mites

image_pdfimage_print

The trees that are slow to grow bear the best fruit. –Moliere


Val die kerk aan – enkele mites

Gelowiges moet hulle vermoë om te onderskei, opskerp. Hier is vier mites wat ons vandag algemeen hoor:

  • God se woord is nie voldoende nie.

Die woord van God het nie al die antwoorde vir die ingewikkelde probleme van vandag nie. Wat ons nodig het is sielkunde – letterlik die studie van die siel!”

Maar God het reeds ‘n boek oor die siel geskryf – die Bybel. Sielkunde gee nie die antwoorde op  wat ons nodig het om te lewe en Hom te dien nie (2 Petrus 1:3). As jy ‘n probleem of ‘n las het, is die antwoord nie om na ‘n berader wat nooit die woord van God oopmaak en wat nooit bid, toe te gaan nie. As die antwoord op jou probleem jou nie nader aan God bring nie, was dit nie die antwoord  vir jou nie.

 

  • Die woord van God is nie gesofistikeerd nie

“As jy regtig mense wil bereik – veral  jongmense – het jy ‘n meer gesofistikeerde boek as die Bybel nodig.”

Luister net wat sê sekere kerke:

“Ons kerk is nie net ‘n kerk nie – dit is ‘n avontuur.”

“Ons sal vir jou die hulpbronne en geleenthede gee om oor jouself na te dink; om ‘n gebalanseerde lewenstyl te ontwikkel; om die gesonde, hele persoon te ontdek – iets wat God belowe het.”

 

Dit is nie die antwoord op mense se probleme nie. Wat nodig is, is ‘n vertikale fokus op Christus self.

 

  • Die woord van God is nie vas nie

Die woord ontwikkel nog – die boodskap verander nog. Alles is nog vloeibaar.”

Hierdie mense glo dat die Bybel verskillende dinge vir verskillende mense beteken. In ons moderne kultuur beteken die Bybel eintlik iets anders as wat dit vir die vroeë Christene beteken het. Alles waarvan ons nie hou nie, is nou skielik van geen toepassing meer nie.

 

  • Die woord van God is nie waar of betroubaar nie

Christus is nie uniek nie en daarom moet ons sy sogenaamde unieke boodskap verwerp.”

As ons nou vinnig verhoudings wil verbreek moet ons Handelinge 4:12 aanhaal: Hy bring die verlossing en niemand anders nie. Daar is geen ander naam op die aarde  aan die mense gegee waardeur God wil dat ons verlos moet word nie. Is ons nog bereid om Johannes 14:6 hardop te bely: Ek is die weg en die waarheid en die lewe. Niemand kom na die Vader toe behalwe deur My nie.

 

Wat moet ons as gelowiges doen? Die hele tyd hierdie mites aanval? Dit is nodig, maar Paulus se oproep op Timoteus mag ons nooit vergeet nie:  Maar bly jy in alle omstandighede nugter, verdra lyding, doen jou werk as verkondiger van die evangelie, voer al die pligte van jou bediening uit (2 Timoteus 4:5). Gaan voort met jou bediening; moenie toelaat dat ander jou aandag aflei nie.

 

image_pdfimage_print