Die fases van geloof

image_pdfimage_print

 

A church without the broken is a broken church. —Ed Stetzer

 

Die fases van geloof

Volgens Rick Warren gebruik God ‘n baie voorspelbare proses om jou karakter te bou, Die proses bestaan uit ses fases. As jy nie die proses verstaan nie, kan jy baie maklik ontmoedig word as probleme opduik. Jy wonder: “Hoekom gebeur dit met my?”

 

Kom ons kyk na hierdie fases:

Fase #1: ‘n Droom

God gee aan jou ‘n droom – ‘n idee of doelwit. Elke groot prestasie begin met ‘n Godgegewe droom. Aan Hom wat deur sy krag wat in ons werk, magtig is om oneidig meer te doen as wat ons bid of dink (Efesiërs 3:20).

 

Fase #2: Besluit

‘n Droom is waardeloos totdat jy besluit om iets daarmee te doen. Dit is die oomblik van waarheid wanneer jy besluit om jou tyd, energie, geld en selfs jou reputasie te belê. As jy op die water wil loop, moet jy eers uit die boot klim. Maar ‘n mens moet gelowig bid en nie twyfel nie, want iemand wat twyfel is soos ‘n brander in die see wat deur die wind aangejaag en heen en weer gedryf word (Jakobus 1:6)

 

Fase #3: Vertraging

Daar is altyd ‘n vertraging voor jou droom bewaarheid word. God gebruik juis hierdie wagperiode om jou te leer om Hom te vertrou. Die openbaring geld vir ‘n bepaalde tyd; dit sal gou kom, want dit kom beslis. Jy moet net geduldig bly wag as dit nie gou kom nie, want dit kom beslis, dit sal nie uitbly nie (Habakuk 2:3).

 

Fase #4: Probleme

Nou begin probleme opduik. Die algemeenste probleme is kritici en omstandighede. Moenie bekommerd wees nie, want dit is deel van God se plan. Verheug julle hieroor, selfs al is dit nodig dat julle ‘n kort tydjie bedroef gemaak word deur allerhande beproewings sodat die egtheid van julle geloof getoets kan word. Julle geloof is baie kosbaarder as goud wat vergaan (1 Petrus 1:6 – 7).

 

Fase #5: ‘n Doodloopstraat

Jou situasie maf selfs verder versleg. Jou situasie lyk hopeloos. Nou moet jy God vertrou. Die swaar wat ons moes verduur, het ver bo ons kragte gegaan, sodat ons selfs die hoop om te bly lewe, laat vaar het … Maar dit het gebeur, sodat ons nie op onsself sou vertrou nie, maar op God wat die dooies opwek tot die lewe (2 Korintiërs 1:8 – 9)

 

Fase #6: Verlossing

God voorsien ‘n bonatuurlike antwoord. Wonderbaarlik val alles in plek. As ek darem nie geglo het dat ek die goedheid van die Here sal sien in die land van die lewendes nie … (Psalm 27:13).

 

 

 

 

image_pdfimage_print