Die leer van die hel (5)

image_pdfimage_print

“Trust in our works for salvation is the back door to Hell.” Conrad Mbewe

 

Die leer van die hel (5)

J. D. Greear het ‘n blogreeks oor die hel geskryf. Hoekom? Want dit was ‘n onderwerp wat veroorsaak het dat hy amper sy geloof verloor het. Hy sê dat die hel ‘n moeilike werklikheid is, maar dit is iets wat die Bybel ons leer. Ons kan nie vir God en sy wêreld verstaan as ons nie stoei met die leer van die hel nie. Wanneer laas het jy ‘n preek oor die hel gehoor? Daar is soveel verwarring oor hierdie onderwerp dat ek besluit het om na hierdie artikels te kyk.

 

Ons hoor dikwels: “Hoe kan ons so seker wees daar is geen ander manier van verlossing behalwe deur geloof in Jesus Christus nie? Hoekom kan ons nie vergeet van die oordeel en God toelaat om later te oordeel nie? Die evangelie gee genoeg aanstoot – moenie dit nog moeiliker maak nie.”

 

 

Natuurlik is daar verskillende menings hieroor, maar dit beteken nie dat iets nie duidelik in die Skrif is nie. Dit mag net beteken dat die resultate so onaangenaam is dat ons ons nie daarmee kan versoen nie. Maar ons moet ook onthou dat ons menings nie altyd korrek is nie – ons moet oortuig kan word dat ons verkeerd is.

Oor die hel is daar uiteraard baie uiteenlopende menings. Baie van hierdie menings berus op menslike rede: Dit is hoe ek dink God behoort te wees – dit berus nie op wat die Skrif sê nie. Kan God dinge doen waarvan Hy nie vir ons gesê het nie? Dit is moontlik. In Deuteronomium 29:29 lees ons: Wat nie geopenbaar is nie, is bekend aan die Here ons God, maar wat geopenbaar is, is vir altyd bekend aan ons en aan ons nageslag: ons moet lewe volgens al die woorde van hierdie wet. Daar is aspekte wat God nie aan ons geopenbaar het nie en wat vir ons ‘n geheim is, maar wat Hy wel geopenbaar het, moet ons volg. 

Wat aan ons geopenbaar is, is dat God mense as instrumente gebruik Dink maar aan Kornelius – hy hoor van Jesus deur Petrus.

In nederigheid moet ons sê wat die Skrif sê al is dit vir my onaangenaam. God se woord en nie ons menings nie, is al wat tel. Mag God aan ons die krag gee om sy boodskap uit te dra aan ons bure en aan ander nasies.

 

 

image_pdfimage_print

You may also like...