Mites wat Christene oor depressie glo

image_pdfimage_print

 

It is treason against the King of kings to tone down the word of the Lord. —C.H. Spurgeon

 

Mites wat Christene oor depressie glo

Daar is ‘n paar vals idees wat onder gelowiges voortleef.

  1. Depressie is ‘n geloofsaak

Ons hoor dikwels dat ware gelowiges nie aan depressie ly nie. Dit is vals, maar ook teenstrydig met die boodskap van Christus. Nêrens word ‘n pynvrye, siektevrye, probleemvrye lewe aan gelowiges belowe nie. Wat wel belowe word, is ‘n Verlosser en ‘n Vriend – Iemand wat ons sal vertroos. In sommige mense is depressie eerder ‘n katalis vir ‘n dieper geloof. As dinge baie moeilik raak, is geloof dikwels die enigste ding wat mense het.

 

  1. Ons kan depressie wegbid

Vryheid van depressie vereis gebed en medikasie. Dit kan in die vorm van ondersteuning, terape of geneesmiddels wees. God het vir ons wysheid en navorsing gegee om ons te help om depressie te verstaan.

 

  1. Depressie is nie fisies nie

Ons sal nie ‘n pasiënt met kanker of ‘n diabeet laat skaam voel oor hulle liggame nie. Ons moet ook ons perspektief oor depressie verander. Depressie is ‘n siekte van die liggaam wat ‘n impak het op ons emosies en gedagtes. Daar is baie oorsake vir dpressie, maar dit affekteer altyd die liggaam. Ons moet leer om mense met depressie te ondersteun en nie weg te druk nie

 

  1. Ons moenie oor depressie praat nie

Dit is nie ‘n skande om depressie te hê nie. Ons moet leer om daaroor te praat en daaroor te preek. Depressie is ‘n siekte wat in isolasie floreer. Daarom moet ons uitreik.

 

Wat moet die kerk doen? Ons moet ‘n omgewing skep waarbinne ons mense wat sukkel nader sal trek en nie wegdruk nie. Ons moet ook deursigtig wees. Onthou dat ons swakheid ons altyd rig op Hom wat ons sterk kan maak – Jesus Christus.

 

 

image_pdfimage_print