16 Julie: God en jy: ‘n onkeerbare span. – Jan van der Watt

image_pdfimage_print

1 Kor 3:16-4:7 (fokus 4:1-7)

 Daar is ‘n uitdrukking: “Die Here sal dit vir my gee, as ek hard werk”. ‘n Ander uitdrukking sê weer: “Bid asof jy nie gewerk het nie en werk asof jy nie gebid het nie”. Beide hierdie uitdrukkings sê een ding: Christenskap is spanwerk. Jy kan nie alleen in jou eie klein hoekie speel nie. God nooi jou uit, nee, moedig jou aan, om saam met Hom in sy span te speel.

 Ons sukkel soms om die balans reg te kry: Partymaal verwag ons te veel van die Here en te min van onsself. Ons sê maklik: die genade van die Here is genoeg en dan is dit afgehandel. Ander kere verwag ons weer te veel van onsself en te min van God. Ons neem al ons beplanning in ons eie hande en vergeet eintlik bietjie van God.

Om saam met God in sy span te speel, beteken om balans te hou tussen wat die Here doen en wat jy doen. Die Here is daar om jou te help en te seën, maar dan moet jy dinge doen waarmee Hy jou kan help en waar Hy jou kan seën. Uit die teenwoordigheid van die Here in jou lewe moet jy elke dag leef, maar dan moet jy so leef dat die Here by jou teenwoordig wil wees. Sy wysheid en liefde moet jy soek as jy regtig ‘n lewe van wysheid en liefde wil leef. Dit is sy krag en genade wat jou sal dra as die druk vir jou te groot raak, maar dan moet jy net nie gaan sit nie – anders sal jy nie sy krag en genade kan ervaar nie.

Die Here doen nie die dinge vir jou nie, maar sonder Hom kan jy die spel van die lewe ook nie ordentlik speel nie. Christenskap is spanwerk. Laat die Here toe om sy deel in jou lewe te doen en doen jy voluit jou deel… Saam maak julle ‘n onkeerbare span.

image_pdfimage_print

You may also like...