2 April: God se genade is duur. – Jan van der Watt

image_pdfimage_print

Luk 14:25-35 (fokus 14:25-35)

Christene kom dikwels agter dat dit moeilik is om Christen te bly. Bonnhoefer, wat in die Tweede Wêreldoorlog vir sy geloof in die konsentrasiekamp gegooi is, het uiteindelik gesê: “God se genade is duur”. Dit is duur omdat Jesus so baie daarvoor moes betaal. Maar dit is ook duur omdat gelowiges deur stryd en swaarkry heen moet wys dat hulle daardie genade werd is.

Miskien een van die grootste misverstande is om te dink dat God se genade ons waarborg is dat alles maar net altyd goed sal gaan. Jesus het dit nooit gesê nie; nee, Hy het dit nie eers geïmpliseer nie. Jesus het ons van die begin af gewaarsku om mooi te dink voor ons sy pad begin stap, want dit kan ‘n moeilike pad vir ons word. Soos ʼn bouer eers kyk of hy alles het voor hy begin bou of ʼn generaal wat eers die gevegsituasie opsom voor hy besluit om oorlog te maak, so moet Christene mooi dink waarvoor hulle hulleself inlaat. As jy Jesus volg, kan jou pad dalk ook aan ʼn kruis eindig… (14:27).

God se genade stuur jou telkens terug na die harde werklikheid van jou lewensreis. Die reis gaan jou nie net by die hoogtes uitbring nie, maar dit gaan jou ook deur die donker valleie van onsekerheid en pyn vat. Nie net die oop paaie wag vir jou nie, maar ook die modderpaaie van stryd en swaarkry waarop jy so maklik kan vasval. Maar een ding is seker: op die hoogtes en op die oop paaie is God se genade daar, net soos dit ook in die donker valleie en tussen die modder daar is.

Onthou dan, God se genade kom teen ʼn prys… Leef so dat jy dit werd bly.

image_pdfimage_print

You may also like...