Die begenadigde van God

image_pdfimage_print

 

“If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.” – Isaac Newton

 

Die begenadigde van God

Wat bedoel ons as ons van die begenadigde van God praat? Meeste mense dink dit is as ek die huis wat ek nog altyd wou gehad het, kry; as ek tydens spitstyd ‘n goeie parkeerplek kry. Dit is maklik om dan te dink dat God vir my glimlag. Kyk ons egter na die Nuwe Testament word ons ontnugter. Toe die engel Gabriël by Maria kom, sê hy vir haar: Ek groet jou, begenadigde (Lukas 1:28). Net daarna sê die engel vir haar: God bewys genade aan jou (1:30).

 

Haar situasie lyk allermins na dié van ‘n begenadigde. Gabriël het pas vir haar gesê dat sy swanger gaan word en sy is nie getroud nie. Die kultuur waarin sy geleef het sou dit baie negatief beleef het – sy kon selfs met die dood gestraf word. Haar verloofde, Josef, sou dit waarskynlik nie verstaan het nie en mag haar selfs verlaat. Maria is reeds arm en as Josef haar sou verlaat, sou sy moes bedel.

 

Hoe kan sy nou begenadig wees? Sy gaan ‘n seun in die wêreld bring, en jy moet Hom die naam Jesus gee. Gabriël gaan verder: Die Here God sal Hom die troon van sy voorvader Dawid gee. Dawid se troon simboliseer die herstel van wêreldwye vrede en seën.

 

  1. Ons het pyn; Hy sal dit omkeer. Jesus gaan nie net vergewe nie, maar hestel. Ons weet dat God dit sal doen, want Hy het dit met Jesus gedoen. Aan die kruis ondervind Jesus intense pyn, maar die Vader gebruik daardie pyn vir ons – Hy keer dit om in ‘n geleentheid om ons te verlos en te herstel.
  2. Ons het Hom teleurgestel; Hy sal dit uitvee. Wat ons moet besef dat in die opstanding onder die heerskappy van die Seun van Dawid alle teleurstellings uitgevee sal word.
  3. Ons verlang na geregtigheid; Hy sal dit herstel. Tensy ons na God se regstelsel en nie na dié van mense kyk nie, sal ons altyd bitter wees. Volmaakte geregtigheid sal herstel word, maar eers as Jesus Christus op die troon van Dawid sit en oor alles heers. Hierdie waarheid gee aan ons die hoop om vir geregtigheid te werk ten spyte van al die ongeregtighede in die wêreld.

 

Begunstigde beteken nie noodwendig ‘n gemaklike lewe nie. Dit bring moeilikhede, maar dit is altyd goed, want dit bring vir ons hoop en die versekering dat Hy altyd met ons sal wees.

 

 

image_pdfimage_print