Paulus gebruik sterk woorde

image_pdfimage_print

“Why do we try so hard to make Jesus cool?! He doesn’t need a makeover.” Matt Chandler

 

Paulus gebruik sterk woorde

Pas op vir die honde! Pas op vir dié wat sleg doen! Pas op vir die verminking! – (Filippense 3:2 – Direkte vertaling in die Interliniêre Bybel)

Sjoe! Hierdie is darem sterk woorde. Mag ek ooit my vyande met sulke kragtige taal veroordeel? Met vandag se kommunikasie (Internet, Twitter, ens) versprei sulke woorde vinnig.

 Wat het Jesus Christus gedoen. Hy het baie selde individue by hulle naam aangeval. ‘n Uitsondering is Herodes Antipas

Jesus praat baie oor die misbruik van mag, die feit dat mense hulle nie oor ander bekommer nie en veral die verkondiging van dwaalleer. Hy hanteer sake en karakterfoute wat met hierdie gedrag gepaard gaan. ‘n Woord wat Jesus baie algemeen, veral teenoor die Fariseërs gebruik het, was huigelaars. Lees net Matteus 23:13 – 32. Jesus praat ook direk met sy dissipels as hulle nie die doel van dit wat Hy doen, raaksien nie.

 Jesus weier egter om Homself teen persoonlike aanvalle te verdedig. In Filippense 1:15 – 17 lees ons van mense wat vir Paulus die gevangenskap nog swaarder wil maak. Hoe reageer hy hierop? Maar wat maak dit saak? In elk geval, of dit met bybedoelings is of in opregtheid, op allerhande maniere word Christus bekend gemaak, en daaroor is ek bly.

 Wat leer ons by Jesus en by Paulus? Bly by die onderwerp van die debat; weerstaan die versoeking om persoonlike aanmerkings te maak; moenie sommer aannames oor die motiewe van ander maak nie. Kragtige taal moet beperk word tot dit wat die hart van die evangelie aantas. Ons moet vir ons vyande bid; ons moet diegene wat ons vervolg seën.

 Dit is die laaste week van Jesus se lewe. Hy besef dat Hy binnekort gaan sterwe … in Jerusalem.  Toe Hy nader kom en die stad voor Hom sien, het Hy daaroor gehuil (Lukas 19:42). Huil ons ooit oor ons vyande?

 

 

image_pdfimage_print