Positiewe verandering

image_pdfimage_print

 

The name of Jesus was not so much written as ploughed into the history of this world – Ralph Waldo Emerson

 

Positiewe verandering

Almal van ons wil graag verbeter – ten goede. Positiewe verandering is moontlik, maar dan moet ons aan drie basiese voorwaardes voldoen:

 

  • Ons moet glo dat God goed is

Dit moet ons doen ten spyte van al die verkeerde dinge in die wêreld. Kom ons gaan terug na Genesis 3. Ons lees dat die slang – die skelmste en agterbakste dier op aarde – vir Eva ewe onskuldig sê:  ek hoor julle mag nie van die bome in die tuin eet nie. God het glo vir julle so gesê, of hoe? Toe Eva dit bevestig sê die slang: Onsin! Julle sal g’n doodgaan nie. God is net bang. Hy weet as julle daarvan eet, sal julle oë oopgaan en julle sal soos Hy word. Julle sal dan goed en kwaad uit mekaar kan ken.  Satan sê dat God Eva se ontwikkeling beperk sodat sy nie haar volle potensiaal kan bereik nie. Ons dink mos altyd ons pad is beter as God s’n. Dit is interessant dat Satan net op een boom fokus. Al die ander waarvan hulle mag eet ignoreer hy. Dit is steeds Satan se strategie – hy laat ons op een saak fokus … en ons vergeet al die ander dinge. As ons dan glo dat God goed is, kan ons ons sonder voorwaardes of vrees aan Hom oorgee. Die heel eerste tree wat ons moet gee, is dat ons bereid moet wees om ons sonde te los wetende dat God dit met iets beter sal verplaas. Doen ons dit slaag ons die eerste toets.

 

  • Neem eienaarskap van jou gedrag

Elkeen van ons is volledig verantwoordelik vir ons eie gedrag en gesindheid. Die probleem is ons onwilligheid om skuld te aanvaar – ons skuif ons verantwoordelikheid na ander. Ons verdedig onsself; ons is selfs bereid om feite te verdraai. Ons wil so graag beter lyk as wat ons werklik is. Luister vir Adam: Dit is alles die vrou se skuld – en dit nogal die vrou wat God vir hom gegee het. En Eva? Dit is die slang se skuld. Ons moet verantwoordelikheid aanvaar vir ons gedrag en gesindheid. Ons kan baie eerlik wees, want ons weet dat God ons liefhet en aanvaar.

 

  • Vertrou op God se genade

Die Nuwe Testament is ‘n boek van hoop. Ons moet  glo dat verlossing moontlik is. Paulus sê vir die gemeente in Korinte: Die versoekings wat oor julle kom, is dieselfde as wat enige ander mens teëkom. God sal julle nie in die steek laat nie, maar doen wat Hy gesê het. Hy het mos gesê dat Hy nie dinge met julle sal laat gebeur wat jou as Christen van balans af sal gooi nie. As daar dan dinge gebeur wat jou van God se pad wil afkry, sal God jou help om die regte besluit te neem en jou dan die krag gee om te doen wat jy besluit het (1 Korintiërs 10:13). In hierdie vers sien ons dat ons saak nie uniek is nie en dat God ons die nodige hulpbronne en krag gee om versoekings te hanteer. Petrus sê basies dieselfde ding: Gelukkig weet die Here hoe om almal te help wat in ‘n opregte verhouding met Hom leef as hulle voor versoekings te staan kom. Hy help hulle om nie daaraan toe te gee nie (1 Petrus 2:9)

 

Niemand kan ‘n oorlog wen as hy nie glo dat dit moontlik is nie.

[Alle teksaanhalings kom uit Die Boodskap.]

image_pdfimage_print

You may also like...