Christene word nie net vergewe nie

image_pdfimage_print

 

Sin forsaken is one of the best evidences of sin forgiven. —J.C. Ryle

 

Christene word nie net vergewe nie

Christene hou nogal van plakkers op hulle karre. Een van die ergste is: Christian’s aren’t perfect, just forgiven. Paulus sê: Aangesien ons met Hom een geword het in sy dood, sal ons sekerlik ook met Hom een wees  in sy opstanding (Romeine 6:5). Die evangelie is nie net ‘n manier om die straf vir sonde te vermy nie, maar ook om die mag van sonde te ontsnap.

 

Baie Christene lewe feitlik onbewus van die krag wat God aan hulle in Christus gegee het. Hulle kyk na so min as dit by verlossing kom. Hulle soek innerlike vrede of ‘n kaartjie uit die hel uit. Die evangelie kan dit voorsien, maar dit is baie groter as dit. Een met Christus beteken dat wat waar vir Christus is ook nou wetlik waar vir ons is. Ons het sy opstandingskrag. Die Christelike geloof gaan nie oor die omblaai van ‘n nuwe bladsy nie, maar oor die krag van ‘n totale nuwe lewe.

 

Dit moet bemoedigend vir ons wees. Die mense wat God gebruik om die wêreld te verander, is nie diegene met ‘n morele skoon bladsy nie. Petrus was ‘n lafaard; Paulus het maklik mense aanstoot gegee … Hulle was nie van beter materiaal as ons gemaak nie. Die  nuwe geboorte verander hulle in mense met ongelooflike krag. Daar is geen gebrokenheid of swakheid wat die krag van Jesus se opstanding nie kan genees of verwyder nie.

 

Hoe kry ons toegang tot hierdie krag? Julle moet dus altyd onthou dat ook julle vir die sonde dood is, maar vir God lewe, omdat julle een is met Christus Jesus (Romeine 6:11). God gee aan ons die krag van nuwe lewe. Ons gevoelens sal vir ons sê dat ons dood vir God en lewend vir die sonde is. Die woord van God sê vir ons die teenoorgestelde. Dit is net as ons glo dat ons die beloofde krag kry.

 

Ons sal krag kry om dood vir die sonde te wees as ons glo dat God ons reeds dood vir die sonde gemaak het. Ons moet eers glo en dan sal ons voel. Jesus se beloftes van krag is nie vir meer prestige of invloed of rykdom nie, maar vir iets meer waardevol – groei om meer soos Christus te word.

 

Die ewige lewe is binne ons bereik. Ons kan reeds nou aan ‘n nuwe kwaliteit van lewe deelneem. Ons vra so graag: As jy vannag doodgaan waar gaan jy heen? Ons moet eerder vra: As jy môre wakker word, hoe sal jou lewe môre anders lyk omdat Christus daarin is?

 

image_pdfimage_print