Daarom praat ons

image_pdfimage_print

“When you approach the church purely as a consumer, eventually you will decide to stop buying”. – Jordan Ballor

 

Daarom praat ons

Ek het geglo, daarom het ek gepraat. Ons het dieselfde Gees wat die geloof wek, en ons glo, daarom praat ons ook (2 Korintiërs 4:13)

Die rede wat Paulus gee om te praat te midde van al die swaarkry en lyding wat dit tot gevolg het, is sy absolute vertroue in ‘n toekomstige opstanding. Hy, en ons, weet dat dieselfde God, wat die Here Jesus uit die dood opgewek het, ons ook saam met Jesus sal opwek en ons saam met julle voor sy troon sal stel. In Paulus se verkondiging van die evangelie staan die opstanding sentraal.

Die belangrikste wat ek aan julle oorgelewer het en wat ek ook ontvang het, is dit: Christus het vir ons sondes gesterf, volgens die Skrifte; Hy is begrawe en op die derde dag opgewek, volgens die Skrifte (1 Korintiërs 15:3 – 4). Dit was die refrein van Paulus se verkondiging: Onthou altyd dat Jesus Christus, ‘n nakomeling van Dawid, uit die dood opgewek is. Dit is die evangelie wat ek verkondig (1 Timoteus 2:8).

In hierdie gedeelte beskryf Paulus die opstanding as ‘n vreugdevolle, gedeelde gebeurtenis wat Jesus, ons (Paulus en sy geselskap) en julle (die Korintiërs) insluit. Die opstanding van die gelowiges in Korinte is net so seker soos Jesus se opstanding. Dit is hierdie hoop op die toekomstige opstanding wat Paulus die krag gegee het om te volhard.

Ons sien dus dat dit wat Paulus oor die toekoms glo, bepaal het hoe hy nou lewe. Baie Christene glo nie werklik in ‘n toekomstige opstanding nie. As hulle wel glo, sien hulle dit as ‘n vae gebeurtenis ver in die toekoms wat nie relevant vir ons lewe vandag is nie. Hoe ons die toekoms sien is ‘n beslissende vraag Ons gee baie meer aandag aan aftrede en hoe om ons gesondheid en rykdom vir die laaste 20 jaar van ons lewe te beskerm as ons ewige bestaan. As ons lewe soos ons behoort te lewe, moet ons fokus op ons toekomstige opstanding en verheerliking.

 

image_pdfimage_print

You may also like...