God se bemarkingstrategie

image_pdfimage_print

 

Saying you ‘understand the Bible’ unaided is like saying you’ve taken out your own appendix. Jim West

 

God se bemarkingstrategie

En hulle twee (Paulus en Barnabas) het ‘n hele jaar lank saam in die gemeente gewerk en baie mense onderrig. In Antiogië is die gelowiges vir die eerste keer Christene genoem (Handelinge 11:26)

Bemarking is ‘n groot besigheid. Van 2000 – 2006 het Coca-Cola 15,5 biljoen dollars aan advertensies gespandeer. In 2009 het Microsoft 1,4 biljoen dollars aan advertensies spandeer.

 

Wat van die kerk? Sal advertering sukses van Jesus se groot opdrag waarborg? Wat is God se bemarkingstrategie? God as Here van die hele skepping het sekerlik genoeg hulpbronne om so ‘n projek te befonds. Tog gebruik God nie so ‘n bemarkingstrategie nie. Ons kry iets meer persoonlik – amper verborge – by Hom.

 

In Handelinge 11 beskryf Lukas dat gelowiges in Antiogië Christene genoem is. Maar die woord Christen word net ‘n verdere twee maal in die Bybel gebruik. Dit is dus nie hoe die vroeë kerk homself beskryf het nie. Om iemand destyds ‘n Christen te noem, was eintlik om hom te beswadder.  God gebruik nie bemarkingstrategieë nie. God vra sondaars om in Jesus Christus te glo. Hy spandeer nie biljoene aan advertensieborde nie. Hy vergewe almal wat hulle rug op hulle afgode draai en Christus hulle Here en Verlosser maak. Dit is God se bemarkingstrategie.

 

Die resultaat van God se evangelistiese bemarkingstrategie is vol kerke gevul deur sy genade. God herskep gevalle beelddraers een op ‘n slag en hulle word ‘n leër van advertensieborde. Hulle verkondig oral God se verlossende genade. Sodra kerke dit besef, sal hulle minder tyd, energie en geld aan advertensies en glansgebeure spandeer. Kerke sal sien dat die beste manier om die wêreld van Jesus Christus te vertel, is om soos Hy te wees.

 

Hierdie strategie werk steeds. Ons moet dit net weer vasvang. Ons moet op die krag van God se woord en ons getuienis vertrou. Hierdie getuienis praat hard soos ons meer en meer soos Christus word.

 

 

 

image_pdfimage_print