Hoekom is evangelisasie so moeilik?

image_pdfimage_print

 

The main problem our heart has is not so much desires for bad things, but our over-desires for good things – Timothy Keller

 

Hoekom is evangelisasie so moeilik?

Die evangelie versprei van persoon tot persoon, van familie tot familie, van gemeenskap na gemeenskap. Luister na hierdie verse uit Handelinge:

  • Maar die woord van God het verder versprei en veld gewen (12:24).
  • Die woord van die Hete het dwarsdeur die hele streek versprei (13:49).
  • So het die woord van die Here sy krag getoon en al hoe verder versprei (19:20).

As die woord van God die krag het om te versprei deur die werk van die Heilige Gees, hoekom is evangelisasie dan so moeilik? Daar is ‘n paar hindernisse waarna ons moet kyk.

 

  1. Gebrek aan kennis van die evangelie

Hoe dikwels het jy nie as Christen al die evangelie gehoor nie – preke, boeke, ens? Dikwels. Tog sukkel baie van ons om die waarhede van die evangelie te artikuleer op ‘n eenvoudige, samehangende en verstaabare manier.

 

  1. Apatie

Baie van ons gee net nie om dat mense verlore gaan nie – ons lewe en prioriteite maak dit duidelik. Daar is geen tyd in ons besige skedules  om betrokke te raak by mense wat Christus nog nie ken nie. Ons bid nie meer vir sulke mense in ons gemeenskap nie. Ons het nie meer vriende wat nie Christene is nie. Wanneer laas het jy iemand wat Christus nie ken nie vir ete genooi?

 

  1. Vrees

Wat sal ander van my dink? Sommige mense word verlam deur  die blote gedagte dat ander vir hulle sal lag of vir hulle sal spot. Dalk oordeel hulle my soos hulle sommige fanatieke gelowiges oordeel.

 

  1. ‘n Gebrek aan deernis

Ons het nie deernis vir die ongelowiges nie. Ons het al vergeet wat dit beteken om sonder hoop en los van Christus te lewe. Luister na Paulus: Ek sou self vervloek wou wees, afgesny van Christus, as dit tot hulle voordeel kan wees (Romeine 9:3).

 

Ons kan hierdie hindernisse nie alleen oorwin nie, maar saam as geloofsgemeenskap kan ons dit doen. Hoe kan ons dit doen?

  • Bid saam vir die ongelowiges.
  • Dink saam na oor die evangelie.
  • Pas saam die evangelie toe.
  • Bewys saam die krag van die evangelie.

 

 

image_pdfimage_print