Rampe

image_pdfimage_print

 

He who chooses the beginning of a road chooses the place it leads to. It is the means that determines the end – Harry Emerson Fosdick

 

Rampe

Rampe gebeur en daar is niks wat ons as mense kan doen om dit te verhoed nie. Rampe sal gebeur totdat Jesus Christus weer kom. Jesus het na aardbewings en ander rampe verwys as tekens wat na die einde van die wêreld verwys. As rampe dan ‘n onvermydelike lewensfeit is, wat kan ons uit rampe leer?

  1. Rampe herinner ons

Rampe herinner ons daaraan dat ons lewensduur maar kort is. Ons liggame is kwesbaar vir die onvoorspelbare en dreigende  rampe wat ons gereeld in die gesig staar. Hierdie herinnering moet ons na God se woord lei om daar rigting te kry. In Efesiërs 2:11 – 12 herinner Paulus die nie-Joodse gelowiges om te onthou dat hulle vroeër sonder Christus was. Noudat ons deur genade naby aan Hom is, kan ons nie anders as om aan diegene wat nog ver van Hom is te dink nie. Rampe herinner ons dat baie mense, gemaak na die beeld van God, op pad is na sy oordeel, omdat hulle nie vir Jesus Christus ken nie.

 

  1. Rampe mobiliseer

In meeste rampe is plaaslike gemeentes gewoonlik dié wat eerste reageer. Hulle verlaat ook nie die omgewing sodra die aanvanklike hulp verleen is nie. Hulle is deel van die gemeenskappe. Hulle is gemotiveer om langtermyn hulp te verskaf, want die ramp het hulle eie huise, skole, dorpe en werkplekke getref. Die plaaslike gemeente fokus ook op die noodsaaklikste behoeftes. Fisiese behoeftes in onmiddellik en sigbaar, maar uiteindelik moet die geestelike behoeftes van die rampslagoffers ook hanteer word.

 

  1. Rampe wys mense na Christus

Tegnologie kan help, maar dit kan nie rampe vermy nie. Rampe wys mense na Jesus Christus – daar is ‘n dringendheid om die evangelie te verkondig. Te midde van die verskriklike ramp sien ons dikwels vir God aan die werk op maniere wat ons nie anders raaksien nie.

 

Rampe herinner ons aan die genade van ons Verlosser. Dit mobiliseer die kerk om te dien en wys mense na Christus.

 

image_pdfimage_print