Belydenis van sonde

image_pdfimage_print

 

The task of the modern educator is not to cut down jungles but to irrigate deserts – C. S. Lewis

 

Belydenis van sonde

Ons plig as Christene is om die sonde te haat, ons sonde te bely en om dan van sonde weg te vlug en geregtigheid na te jaag. Daar is ‘n paar beginsels as ons ons sonde bely:

  1. Geen sonde is te klein om te bely nie

Elke sonde, maak nie saak hoe groot of klein, vervreem ons van God. Elke sonde vereis niks minder as die bloed van Jesus Christus as versoening nie. Daarom moet ons vinnig ons sondes bely, sodat ons nie van daardie “klein” sondes vergeet nie. Daarom het ons gewetes om te keer dat ons ons nie verhard teenoor klein sondes nie, want mettertyd word hulle groot sondes.

 

  1. Geen sonde is te groot om ons te verdoem nie

Wat ‘n wonderlike vertroosting. Die grootste sondaars kan genade ontvang. Ons kan ons sondes met vertroue bely, wetende dat ons sonde nie ‘n onbeweeglike wig tussen ons en God ingedryf het nie.

 

  1. Ons moet sonde spesifiek en nie net in die algemeen bely nie

Natuurlik kan ons nie al ons sondes onthou nie; soms weet ons nie eers dat wat ons gedoen (of nie gedoen het nie) sonde is nie. Maar ons kan nie net vaagweg bely dat ons sondaars is nie. Ons moet spesifieke sondes erken. As ons spesifieke sondes bely, kan ons daarvoor vergifnis vra en begin om ‘n nuwe pad van gehoorsaamheid te loop.

 

  1. Ons moet voor God en voor enigeen wat ons te na gekom het, bely

As ons ons sondes voor God bely erken ons sy heerskappy oor ons. As ons in die openbaar gesondig het, moet ons belydenis in die openbaar wees. As ons teenoor ‘n individu gesondig het, moet ons teenoor hom bely. So eer ons mense gemaak na die beeld van God.

 

Hierdie is basiese waarhede oor die basiese Christelike geloof.

 

 

 

image_pdfimage_print