Christene moet bekend wees vir …

image_pdfimage_print

 

Faith that fizzles before the finish was faulty from the first – Vance Havner.

 

Christene moet bekend wees vir …

‘n Mens kry die indruk dat Christene meer bekend is vir dit waarteen hulle is as vir dit waarvoor hulle staan. Maar waarvoor moet Christene bekend wees? Jarrid Wilson identifiseer agt dinge

 

  1. Liefde

Wie nie liefhet nie, het geen kennis van God nie, want God is liefde (1 Johannes 4:8). Liefde is ‘n intrinsieke waarde van elke Christen. Maak nie saak wat die omstandighede is nie, Christene word gekenmerk deurdat hulle ‘n helpende hand van liefde uitsteek. God het ons lief, al betoon ons nie altyd liefde teenoor Hom nie. Ons moet dieselfde vir ander doen.

 

  1. Genade

Wees goedgesind en hartlik teenoor mekaar, en vergewe mekaar soos God julle ook in Christus vergewe het (Efesiërs 4:32). Die genade van God bedek baie sondes en sy kruisdood het daarvoor betaal. Ons verdien nie die genade wat so oorvloedig uitgedeel word nie. Net so moet ons as Christene bekend staan vir die genade en vergifnis wat ons aan ander bewys. Dit mag onverdiend wees, maar ons genade en vergifnis was ook onverdiend.

 

  1. Reinheid

Verder, broers, alles wat waar is, alles wat edel is, alles wat reg is, alles wat rein is, alles wat mooi is, alles wat prysenswaardig is –  watter deug of lofwaardige saak daar ook mag wees – daarop moet julle julle gedagtes rig (Filippense 4:8). Reinheid geld nie net vir ons verhoudings nie, maar ook vir ons praat en optrede en motiewe.

 

  1. Geduld

In Galasiërs 5:22 lees ons van die vrug van die Heilige Gees – een daarvan is geduld. Die res van die wêreld mag kitsoplossings verkies, maar die woord van God maak dit duidelike dat Christene onder alle omstandighede geduldig moet wees. Dit is nie altyd die maklikste pad om te kies nie, maar is beslis die beste.

 

  1. Opoffering

In Johannes 3:16 lees ons van Jesus se offer aan die kruis. Ons sal nooit tot dieselfde mate kan offer nie, maar dit beteken nie dat ons hierdie voorbeeld wat Jesus gestel het, moet probeer navolg nie.

 

  1. Onselfsugtigheid

Julle moenie net elkeen aan sy eie belange dink nie, maar ook aan dié van ander (Filippense 2:4). Gee jy net om iets terug te kry of gee jy uit die oorvloed van jou hart? Onthou net dat alles wat ons het, nie ons s’n is nie – ons is maar net rentmeesters.

 

  1. Toewyding

Laat julle ‘ja’ eenvoudig ‘ja’ wees en julle ‘nee’ ‘nee.’ (Matteus 5:37)

As Christene sê dat hulle iets sal doen, moet hulle dit doen. Die wêreld moet sien dat hulle ons kan vertrou.

 

  1. Respek

Julle moet alle mense respekteer en julle medegelowiges liefhê (1 Petrus 2:17). Ons sal sekerlik mense teenkom wie se siening van ons s’n verskil. Dit beteken nie dat ons hulle nie kan respekteer nie. Selfs as ons verskil, kan ons liefde en genade bewys.

 

 

 

 

 

 

image_pdfimage_print