Die Here kies vir jou (Uitverkiesing)

image_pdfimage_print

Die Here kies vir jou (Uitverkiesing)

Kies die Here party mense en party mense nie? Sommige mense sê ons moet die uitverkiesing so verstaan. As die Here jou kies, sal jy gered word. As Hy jou nie kies nie, sal jy nie gered word nie. Ander sê weer ʼn mens moet jou bekeer, anders gaan jy nie gered word nie. Wat moet ons glo?

Kom ons kyk of ʼn storie ons kan help. Sê nou die skoolhoof besluit dat hy so baie van die kinders in die skool hou, dat hy volgende Vrydagoggend voor skool vir elkeen ʼn roomys gaan gee. Hy kondig dit af, reël dat die roomys daar is en deel dit ook uit. Vrydagoggend kom en die kinders kry hulle roomys. ʼn Paar het gedink dis ʼn grap of het hulle nie daaraan gestuur nie. Toe hulle later met skoolopening daar aankom, is alles verby. Wie moet hulle blameer dat hulle niks gekry het nie? Wel, net hulleself. As ons mooi na die storie kyk, het die skoolhoof alles gedoen en gereël. Hy het letterlik alles gedoen. Al wat die kinders moes doen, is net om die roomys te kom haal.

So werk God met ons ook. Hy het net mooi alles vir ons redding gereël. Hy het uit liefde besluit om ons te red, het Jesus gestuur om alles reg te maak vir die redding, het predikante gestuur om ons te vertel van die redding en so aan. Met al hierdie dinge het ons as mense net mooi niks te doen nie. God reël dit. In die sin kan ons sê dat alles van God af kom. Sonder Hom sou daar niks gewees het nie. Maar as ons nie die redding aan die voet van die kruis by Jesus kom kry nie, het ons ook maar niks (net soos die kinders wat nie die roomys kom haal het nie). Dan kan ons ook nie vir God blameer nie. Ons kan net onsself blameer. Ons weet mos waar om die redding te kry: by Jesus deur in Hom te glo. As ons ons nie daaraan steur nie, moet ons nie verwag dat God dit in ons kele gaan afdruk nie.

In Efesiërs 1 lees ons dan ook dat God almal gekies het wat aan Jesus behoort. Hy het Jesus gekies en saam met Hom almal wat aan Hom glo. As jy dus aan Hom glo, kan jy maar weet God het jou gekies.

 

Boek: Geloof in Aksie-Bybel
Skrywers: Prof Jan van der Watt, Dr Stephan Joubert, Dr Johan Smith
Uitgewers: Christelike Uitgewers Maatskappy

image_pdfimage_print

You may also like...