Eenheid in die kerk – hoe skep ons dit?

image_pdfimage_print

“Kind words can be short and easy to speak, but their echoes are truly endless.” ~Moeder Teresa

Eenheid in die kerk – hoe skep ons dit?

Leraars en lidmate wil graag eenheid in hulle gemeente hê. Hulle praat dikwels oor die belang van eenheid. Begeerte is nie genoeg nie – daar moet ‘n plan wees om eenheid te bevorder. Om eenheid te bewerkstellig, kan soms baie moeilik wees. Van een ding kan ons seker wees: dit gebeur nie sommer vanself nie.

 

Uiteindelik kan net die Here eenheid in die gemeente bring, maar ons kan help om eenheid te bevorder.

  • Preek daaroor. Dit beteken nie dat ons af en toe daarna verwys nie; dit beteken ook nie dat ons daaroor preek as ons sien daar is nie eenheid in die gemeente nie. Nee, ons moet gereeld daaroor preek en praat. Ons moet beklemtoon dat geen gemeente God se roeping sal verwesenlik sonder dat daar eenheid is nie. Wys die gemeente daarop dat eenheid vrede bevorder: Lê julle daarop toe om die eenheid wat die Gees tussen julle gesmee het, te handhaaf deur in vrede met mekaar te leef (Efesiërs 4:3). Wys vir die lidmate dat eenheid in die gemeente goed en mooi is: Hoe goed, hoe mooi is dit as broers eensgesind saam woon! (Psalm 133:1).
  • Praat oor hoe Jesus eenheid beklemtoon het. In Johannes 17 kry ons Jesus se langste gebed wat opgeteken is. Luister net hierna: Ek bid dat hulle almal een mag wees, net soos U, Vader, in My is en Ek in U, dat hulle ook in ons mag wees, sodat die wêreld kan glo dat U my gestuur het. Die heerlikheid wat U My gegee het, het Ek ook aan hulle gegee, sodat hulle een kan wees net soos Ons een is: Ek in hulle en U in My, sodat hulle volkome een kan wees, sodat die wêreld kan weet dat U My gestuur het, en hulle liefhet net soos U My liefhet (17:21 – 23). As eenheid dan vir Jesus so belangrik is, moet dit tog vir ons ook belangrik wees.
  • Modelleer dit. Jy kan nie die gemeente lei om eensgesind te wees as jy stukkende verhoudings in jou lewe het nie. Mense kyk na jou … en volg jou voorbeeld.
  • Kry almal op dieselfde bladsy. As die gemeente sukkel met onenigheid oorweeg ‘n enkele Bybelstudie instrument. Dit mag eenheid fasiliteer. Moenie toelaat dat kleingroepe kies wat hulle wil behandel as daar onenigheid in die gemeente is nie. Dit beteken gesprekke waaraan almal kan deelneem – almal is besig om dieselfde konsepte te bestudeer.

Dink net hoe ons gemeentes sal verander as ons almal saam met Jesus bid vir eenheid. Wat sal gebeur as die hele gemeente eendragtig daarna streef op God se roeping te vervul?

image_pdfimage_print

You may also like...