Ek bely

image_pdfimage_print

Ignorance of self and sin is the root of all mischief to the soul (J. C. Ryle)

Ek bely

Ons hou nie daarvan om te bely as ons verkeerd was nie. Vir leiers is dit ‘n kragtige, noodsaaklike en bevrydende praktyk. Leiers is soms verkeerd. Vir meeste leiers is dit moeilik om dit te erken. As ons eerlik is, sal ons erken dit is ‘n stryd – ons raak nie opgewonde oor belydenis nie. Ons dink om te bely is veroordeling – iets om oor skaam te wees. Belydenis is egter ‘n uitnodiging om meer genade en barmhartigheid. Die eindresultaat is dat ons gelukkiger is as wanneer ons net in die sonde bly. Om ons sonde agter te laat, herstel en bemagtig ons om te wees wat God bedoel het ons moet wees. Belydenis is ‘n teken dat ek besef ek voortdurend genade nodig het.

 

Min leierskapsboeke bespreek die belang van belydenis as ek mense wil lei. Maar vir Christene wat die Bybel lees, is dit nie ‘n vreemde begrip nie. Dit geld nie net vir leierskap nie, maar ook vir eggenotes en ouers. Belydenis is nie swakheid nie – dit wys net dat ons liewer is vir Jesus as vir ons sonde. Die gouste manier om ‘n kultuur, kerk, organisasie, familie, vriendskap of ‘n gemeenskap te verander is deur te bely.

Ons is bang om te bely. Maar as ons ons sondes bely – Hy is getrou en regverdig, Hy vergewe ons ons sondes en reinig ons van alle ongeregtigheid (1 Johannes 1:9). Belydenis sal ons nooit skade aandoen nie, want nou is ons vry om te wees wat God ons gemaak het om te wees. As gevolg van die werk van Jesus is ons nou nuwe mense.                                                                   

Nou word ons nie meer veroordeel vir dinge wat ons in die verlede gedoen het nie. Ons kan nou daardie intieme verhouding met God en ons naaste, waarvoor ons gemaak is, geniet. Dit is deur belydenis dat dinge verander. Om te bely, is nie alleen veilig nie, maar dit stel jou vry.

 

 

 

image_pdfimage_print

You may also like...