Gee my wysheid (1)

image_pdfimage_print

 

To live is to change, and to be perfect is to have changed often – John Henry Newman

 

Gee my wysheid (1)

Matthew Henry (1622 – 1714) het ‘n kommentaar oor die hele Bybel geskryf. Uit hierdie massiewe werk het ‘n boek (Grant Me Wisdom) verskyn wat Henry se werk maklik toeganklik vir die moderne leser maak. Ek gaan ‘n hele aantal blogs aan hierdie werk wy.

 

Bly by wat jy geleer het

Maar jy, bly by wat jy geleer het en wat jy vas glo. Jy weet tog wie jou leermeesters was, en jy ken van kleins af die heilige Skrif. Dit kan jou die kennis bybring wat tot verlossing lei deur die geloof in Christus Jesus (2 Tessalonisense 3:14 – 15)

Goeie mense, deur die genade van God, word beter en beter; slegte mense, deur die subtiele werking van die Satan, word slegter en slegter. Dit is nie genoeg om te leer wat goed is nie – ons moet tot die einde toe daarin volhard. As Timoteus aan die waarheid wat hy geleer het, vashou, sal hy die vangstrikke van die lewe vermy.

 

Dit is ‘n groot vreugde om seker van dinge wat ons geleer het, te wees. Goeie leermeesters wat self die waarhede wat hulle vir jou geleer het, ondervind het, is van onskatbare waarde. Dan moet jy ook die vaste fondament waarop jy gebou het, ken – die heilige Skrif. As jy God wil ken, moet jy reeds van kleins af die Skrif ken. Jou kinderjare is jou leer tyd. Dié wat dit wat reg is wil leer, moet dit uit die Skrif kry. Hoe dikwels lê ons Bybels nie daar eenkant en vergader stof nie. Selde kyk ons daarin.

As een van julle wysheid kortkom, moet hy dit van God bid, en Hy sal dit aan hom gee, want God gee aan almal sonder voorbehoud en sonder verwyt (Jakobus 1:5).

 

 

image_pdfimage_print