Gee my wysheid (10)

image_pdfimage_print

 

You cannot be a perfect mom, but you can be a prayerful mom. —Melissa Kruger

 

Gee my wysheid (10)

Matthew Henry (1622 – 1714) het ‘n kommentaar oor die hele Bybel geskryf. Uit hierdie massiewe werk het ‘n boek (Grant Me Wisdom) verskyn wat Henry se werk maklik toeganklik vir die moderne leser maak. Ek gaan ‘n hele aantal blogs aan hierdie werk wy.

 

Geestelike wapenrusting

Maar ons wat van die dag is, moet nugter wees; ons moet geloof en liefde as borsharnas dra en die hoop op verlossing as helm (1 Tessalonisense 5:8)

Ons geestelike vyande is baie en sterk en kwaadwillig. Ons moet onsself bewapen teen hulle aanvalle. Hierdie geestelike wapenrusting bestaan uit drie groot gawes: geloof, liefde en hoop.

 

Ons moet lewe deur geloof – dit sal ons nugter en waaksaam hou. Geloof is ons beste verdediging teen die aanvalle van ons vyande. Ons moet ‘n hart brandend van liefde hê. Ware en vurige liefde vir God sal ons ook waaksaam en nugter hou. Verlossing moet ons hoop wees. Hierdie hoop vir ‘n ewige lewe dien as helm om ons koppe te verdedig en te verhinder dat ons dronk word van die plesier van die sonde.

 

Paulus sê niks van hoe ons hierdie verlossing kan verdien nie, want die leer van verdienste is teen die Skrif. Ons hoop berus op God se genade. Dit is op sy genade waarop ons ons onwrikbare geloof bou. Hoe kan ons dit doen? Deur Jesus Christus se verdienste en genade. Hy het vir ons aan die kruis gesterf. Vir ons verlossing is ons alles aan Jesus Christus verskuldig; ons hoop is in sy versoening gevestig.

 

 

 

image_pdfimage_print