Goeie raad en nie goeie nuus nie

image_pdfimage_print

 

Grace, like water, flows to the lowest part.” —Philip Yancey

 

Goeie raad en nie goeie nuus nie

Volgens N. T. Wright (Simply Good News) het die goeie nuus subtiel na goeie raad/advies verander – so moet jy leef; so moet jy bid … Dit is almal tegnieke wat jou moet help om ‘n beter Christen/mens/eggenote ens te word. Bid hierdie gebed en jy sal verlos word – jy gaan hemel toe en nie hel toe nie. Dit is raad en nie nuus nie.

 

Die doel van raad is om jou te oorreed om iets te doen om ‘n verlangde resultaat te verkry. Natuurlik is daar niks met goeie raad verkeerd nie – ons almal het dit nodig. Maar dit is nie dieselfde as nuus nie. Nuus is ‘n aankondiging dat iets betekenisvol gebeur het.

 

Ander mense vertel wel nuus, maar dit is ‘n ander storie van wat die Nuwe Testamentiese skrywers bedoel het met goeie nuus. Ja, die goeie nuus is inderdaad oor Jesus Christus en oor sy dood en opstanding. Dit open wel ‘n visie van ‘n toekoms anderkant die dood. Maar die kerk het die storie verkeerd, want hulle het van die agtergrondstorie vergeet. Dit beïnvloed alles: Hoe ons ons verhouding met God, ons toekoms, ons verantwoordelikheid as kerk en dissipels en nog baie meer verstaan. Hierdie agtergrondstorie kry ons in die Ou Testament.

 

Hoe kan iets wat 2000 jaar gelede gebeur het nou nuus wees? Ons kan dit net binne die konteks van die groter/vroeëre storie verstaan. Dan besef ons dit is nie net nuus nie, maar inderdaad goeie nuus.

 

 

image_pdfimage_print