Josef en die engel

image_pdfimage_print

 

Blessed is the season which engages the whole world in a conspiracy of love. – Hamilton Wright Mabie

 

Josef en die engel

In Matteus 1:18 – 23 lees ons van ‘n engel van die Here wat aan Josef verskyn. Uit hierdie gesprek leer ons ’n paar belangrike waarhede.

 

  1. Jesus is God

Wat in haar verwek is, kom van die Heilige Gees. God is sy Vader. Die mees direkte stelling oor Jesus se identiteit kry ons in 1:23 waar Matteus Jesaja 7:14 aanhaal: “Die maagd sal swanger word en ’n Seun in die wêreld bring en hulle sal Hom Immanuel noem.” Die naam beteken God by ons. Die Jode kon glad nie aanvaar dat ‘n mens God kan wees nie. Paulus, ‘n Jood, sê: In Hom is die volle wese van God beliggaam (Kolossense 1:9). Petrus praat van ons God en Verlosser, Jesus Christus (2 Petrus 1:1). Dwarsdeur die evangelies lees ons van Jesus wat sondes vergewe – iets wat net God kan doen. Hy sê ook dat Hy sal terugkom en die aarde sal oordeel – iets wat net God kan doen.

 

  1. Jesus is mens

Dit is iets wat ons in geen ander godsdiens kry nie. Hier sien ons dat die onsigbare sigbaar geword het. Onmiddellik die vraag: Watter verskil maak dit aan ons lewens?

  • Ons moet ‘n lewe van diens leef.
  • Dit vertroos ons as ons ly. Omdat Hy self versoek is en gely het, kan Hy dié help wat versoek word (Hebreërs 2:18).

 

  1. Jesus is met ons

Hulle sal Hom Immanuel noem. Die naam beteken God by ons. Die doel van Jesus se menswording is dat ons ‘n verhouding met Hom kan hê. Hy is toeganklik; ons kan Hom ken en ons kan sy liefde ken.

 

Die vraag is wat beteken dit vir ons as ons weet dat Jesus God en mens en by ons is.

  • Dit gee aan ons die moed om die wêreld se spot te verduur.
  • Dit gee aan my die moed om my reg om alles self te bepaal, prys te gee.
  • Dit gee aan ons die moed om te erken dat ons sondaars is.

 

 

image_pdfimage_print