Verhoudings is alles hier op aarde

image_pdfimage_print

Sociological studies suggest that the real danger for millennials is not ‘spiritual indoctrination.’   On the contrary, we are perhaps the least catechized, the most theologically and ethically illiterate generation ever.” — Anna Williams

Verhoudings is alles hier op aarde

As ons die Bybel lees, sien ons dat Jesus gedurig tyd by mense deurgebring het – dit was sy hele sending. Ons kry Hom dikwels in groot en klein byeenkomste. Iewers langs die pad het ons vergeet dat God die beste in en deur verhoudings werk. Ons probeer programme wat veronderstel is om mense te “bereik,” maar ons bereik hulle net so op ‘n afstand.

Ons vergeet dat ewigheidsverskille een verhouding op ‘n slag gemaak word. Ons kultuur vereis dat ons gedurig besig moet wees – daar is nie juis veel tyd vir verhoudings nie. Ons kan nie ‘n verskil in ons samelewing maak as ons nie bereid om tyd met mense te spandeer nie – in ons daaglikse omgewing.

Hoekom moet ons tyd  belê in die bou van persoonlike verhoudings?

  • Bediening = Verhoudings

Bediening is die vermoë om mense se harte aan te raak –  ons ontdek wat in hulle lewens aangaan en ontmoet hulle daar waar hulle is. Ons kan nie die behoeftes van mense van ‘n afstand af bepaal nie. As ons mense liefhet net daar waar hulle is, is dit bediening. As ons die liefde van God uitleef deur waarde te heg aan mense wat seerkry en gebroke is, kan ons ‘n ewigheidsverskil maak. Dit gebeur as ons persoonlik ons lewens in die lewe van ander mense belê.

  • Dissipelskap = Verhoudings

Ons kan kennis in verskillende omgewings oordra. Maar om kennis oor te dra, is nie dissipelskap nie; om programme  in te stel, is nie dissipelskap nie. Dissipelskap beteken om saam te leef op so ‘n manier dat ons die waarhede van die Bybel leer, maar dat ons ook leer hoe om dit in ons daaglikse lewe toe te pas. Yster slyp yster, vriende vorm mekaar (Spreuke27:17). Hierdie eenvoudige spreuk leer ons dat ons sal word wat God bedoel het ons moet wees, as ons tyd in goddelike verhoudings deurbring. God gebruik die ander mense in ons lewens om ons vir sy heerlikheid te vorm.

  • Lewe = Verhoudings

Ons moderne kultuur is ‘n kultuur van isolasie. Ons vervang intieme verhoudings met tegnologie. In hierdie omgewing waarin sosiale media so belangrik is, kan ons dink ons is met baie ander mense verbind – ons sien mos op Facebook wat in hulle lewens aangaan! Vra vir jouself: “As jy ‘n behoefte het, na wie toe sal jy gaan?” “ Na wie toe kan jy gaan met die lewe se moeilike vrae?” “Is daar iemand naby genoeg aan jou met wie jy oor jou probleme kan praat?” God het ons gemaak om in verhoudings te leef. Sonder hierdie verhoudings gaan ‘n groot deel van ons lewens verlore.  As ons aan die einde van ons lewens kom, wil ons nie meer aandele of ‘n hoër status hê nie – ons kyk terug en sien dat verhoudings ons grootste bate was.

  • God het ons so liefgehad dat Hy in ‘n verhouding met ons wil leef

Dit is hoe belangrik God verhoudings sien – Hy word een van ons; Hy het onder ons kom leef as mens; Hy word gekruisig om die prys vir al ons sondes te betaal; Hy staan op en skep so die geleentheid vir ons om ‘n verhouding met Hom te kan hê. God het ons liefgehad ten spyte van wie ons is en ten spyte van wat ons gedoen het. Al wat Hy vra, is dat ons in Hom moet glo. Hy het die eerste tree geneem deur na ons te kom sodat Hy ‘n verhouding met ons kon hê. Ons moet sy voorbeeld volg en die eerste tree neem as ons verhoudings wil bou.

Verhoudings moet die primêre doel wees van alles wat ons doen. Die enigste ding in hierdie wêreld wat ewig is, is mense. Belê in die ewigheid deur tyd met mense deur te bring.  Ons moet mense sien vir wie hulle in Jesus Christus kan wees. Bring tyd deur met mense vir wie Jesus Christus gesterf het om hulle te verlos. Maak plek in jou daaglikse skedule vir mense. As jy dit doen sal jy sien dat jou perspektief van mense verander – jy sal ook sien wat God van jou verwag terwyl jy hier op aarde is.

image_pdfimage_print

You may also like...