Wat die evangelie nie is nie!

image_pdfimage_print

A good head and a good heart are always a formidable combination – Nelson Mandela

 

Wat die evangelie nie is nie!

Ek het onlangs baie oor die evangelie geskryf. Mark Dever het ‘n kort boekie – The Gospel as Personal Evangelism –  geskryf. Vir hom is die evangelie die verlossingsboodskap van Jesus Christus. Omdat dit in die vorm van woorde kom, kan die maklik misverstaan en verdraai word. Daarom moet elke geslag Christene weer beklemtoon wat die evangelie is … en wat dit nie is nie. Hy identifiseer  vier algemene foute wat die evangelie bedreig.

 

  • Die evangelie is nie ‘n terapie vir ‘n menslike kwaal nie. Baie terapeutiese evangelies beklemtoon die waarde van die mens, bied geestelike vertroosting en herinner ons aan God se liefde – alles goed en reg. Hulle hanteer egter nie die boosheid van ons sondes, die werklikheid van die wêreld se boosheid en lyding nie en die feit dat God heerliker is as enige van sy gawes. Die ware evangelie is ‘n boodskap van vertroosting en liefde, maar die basis hiervoor is die Skrif en nie een of ander vorm van pop sielkunde nie.
  • Die evangelie is nie die universele wegneem van alle oordeel nie. Sommige mense glo dat alle mense hemel toe gaan – ‘n evangelie sonder enige oordeel. Mense doen nog sonde, maar sonde is ‘n ongelukkige menslike probleem of ‘n reeks eerlike foute. Hierdie evangelie verwerp God se heilige karakter en sy ywer vir geregtigheid. Die ware evangelie bevestig die heilige toorn van God
  • Die evangelie is nie ‘n morele revolusie of ‘n besluit om beter te doen nie. Die probleem van moraliteit is dat dit op uitwendige gedrag fokus. Jesus het nie die kruisdood deurgegaan  om ‘n groepie “goeie mense” bymekaar te maak nie. Hy het die sondeskuld van sondaars betaal; Hy maak sondaars ‘n nuwe skepping. Persoonlike en politieke moraliteit is nie die evangelie nie; vertroue in die dood en opstanding van Jesus Christus is.
  • Die evangelie is nie ‘n dosis geestelike inspirasie nie.  Vir baie mense is Jesus ‘n pragtige model van die lewe, liefde en lig. Jesus is nou iemand wat ons inspireer – iemand soos Helen Keller of Churchill.

 

Nie elkeen wat vir My sê: ‘Here, Here,’ sal in die koninkryk van die hemel ingaan nie, maar net hy wat die wil doen van my Vader wat in die hemel is (Matteus7:21). Wees versigtig vir hierdie foute in die evangelie.

image_pdfimage_print

You may also like...