Wys my jou geloof

image_pdfimage_print

 

“The evil spirit, when he cannot lead us to the left into evil works, fights on our right through self-devised works that seem good and right.” -Martin Luther

 

Wys my jou geloof

Wys dan vir my jou geloof wat sonder dade is (Jakobus 2:18)

Ons glo geloof is iets ontasbaar en onsigbaar – iets soos mis wat soos ons nader kom, lyk asof dit terugtrek. God kan ons geloof sien. Ons kan ons geloof sien as ons net ‘n bietjie daaroor dink.

 

In Markus 2 lees ons van Jesus wat ‘n verlamde man genees. Vier mans dra hom. Uiteindelik moes hulle ‘n gat in die dak maak om hom by Jesus te kry. Dan lees ons: Toe Jesus hulle geloof sien (vers 5). Hy vergeef die man se sondes en genees hom. Die geloof van daardie vier is duidelik uit dit wat hulle gedoen het. Saam bring hulle hulle hulpelose vriend na Jesus toe; hulle dra hom op ‘n draagbaar na Jesus toe; toe die skare nie vir hulle in die huis wil plek maak nie, klim hulle op die dak, maak ‘n gat in die dak en laat hom afsak voor Jesus.

 

Almal kon hulle geloof sien. Hulle vertroue in Jesus en sy vermoë om hulle vriend te kan help, dryf hulle tot optrede. Waarheen het ons geloof ons gedryf? Ons wys ons geloof deur wat ons doen.

 

Tog is daar baie mense wat niks gedoen het en tog sê dat hulle in Jesus Christus glo. Mense wat Hom nog nooit as hulle Here en Verlosser bely het nie, wat nog nooit met sy mense geïdentifiseer het nie, wat nog nooit uit hulle pad gegaan het om ‘n buurman of vreemdeling te help nie, sê hulle is kinders van Jesus.

 

Geloof sonder iets sigbaar is nie iets waarop ons kan vertrou nie. Geloof in Jesus Christus moet ‘n verskil maak. So ‘n geloof moet:

  • Ons in bekering en nederigheid op ons knieë dryf
  • Ons laat bely dat Jesus Christus ons Here en Verlosser is.
  • Ons dryf om te identifiseer met sy mense – deel van sy geloofsgemeenskap te wees. Ons het hulle nodig.
  • Ons in staat stel om sekere dinge in ons lewens te herrangskik – daar moet bewyse wees dat Jesus ‘n verskil gemaak het

 

In hierdie wêreld sal ons altyd vrae hê – selfs twyfel en af en toe vrees. Terwyl ons in die tentwoning leef, sug ons (2 Korintiërs 5:2). Niemand sal volmaak wees nie, maar dit moet ons nie laat tou opgooi nie. Ons moenie dat die negatiewe dinge ons verlam nie – ons bring ons verlamming na Hom toe.

 

image_pdfimage_print