Hoe kan ek in nederigheid groei?

image_pdfimage_print

 

We must learn to regard people less in the light of what they do or omit to do, and more in the light of what they suffer – Bonhoeffer

 

Hoe kan ek in nederigheid groei?

At every stage of our Christian development and in every sphere of our Christian discipleship, pride is the greatest enemy and humility our greatest friend (John Stott). Vir die beswil van ons eie siele, vir die eenheid van die gemeente en vir die goed van ons getuienis voor die wêreld, moet ons weet hoe om in nederigheid te groei.

 

  • Groei in nederigheid deur oor die kruis na te dink.

Daar is geen plek vir trots by die kruis nie. Daar sien ons duidelik die heiligheid van God, die sondigheid van die mens en die genade van die Here.

 

  • Groei in nederigheid deur oor die heerlikheid van Jesus Christus na te dink

In Filippense 2:9 – 11 herinner Paulus ons daaraan dat Christus nou heers en elkeen  wat in die hemel en op die aarde en onder die aarde is, die knie sou buig. Laat Christus se soewereine Heerskappy nederigheid in my laat groei.

 

  • Groei in nederigheid deur oor God se woord na te dink.

Hoekom? Dit openbaar Christus se nederigheid en verheerliking vir ons. Om die Bybel te bestudeer, kan in sigself ‘n nedrige optrede wees as ons dit doen met die gesindheid dat ons dit meer nodig het as brood. Dit is die trotse mens wat dink dat hy nie God se woord hoef te hoor nie. Ek slaan ag op die mens in nood, op dié een wat berou het oor sy sonde, wat ontsag het vir my woord (Jesaja 66:2). Soos jy studeer dink na aan God se grootheid. Hy heers oor alles.

 

  • Groei in nederigheid deur gebed

Gebed is moeilik, want dit lyk asof ons niks doen nie. Dit is ook moeilik, want dit is ‘n nederige optrede.. Ons moet ons voor God verneder en ons sorge aan Hom gee.

 

  • Groei in nederigheid deur ander te dien

Deur nederig op te tree soos om te dien as niemand ons sien nie, groei ons in nederigheid. Ons moet altyd aan die belange van ander dink. As jy mense in nederigheid dien, moet jy bid dat God in jou ‘n gees van nederigheid sal ontwikkel.

 

Hoe het die vroeë Christene hierdie wêreld omgekeer? Hulle het ‘n ander Koning gedien en hulle lewens het die waardes van hierdie koninkryk weerspieël. Hulle het saamgestaan teen eksterne teenstand en mekaar met nederige deernis gedien. Kom ons doen dieselfde in nederige afhanklikheid van ons Verlosser.

 

 

 

image_pdfimage_print