Laat sy liefde jou lei: Bid met ‘n verwagting!

image_pdfimage_print

Laat sy liefde jou lei: Bid met ‘n verwagting! – Milanie Vosloo

Vra vir God as jy nie kan agterkom wat Hy wil hê jy moet doen nie. Hy sal jou eenvoudig daardie wysheid gee, en jou nie verwyt dat jy gevra het nie. Jakobus 1:5

Geloof, sê Charles H Spurgeon, is die boodskapper-engel tussen die siel en Jesus op sy troon. Geloof is die telegrafiese draad wat aarde en hemel koppel en waarop God se engele van liefde so vinnig kan vlieg dat Hy soms antwoord voor ons roep en kan hoor terwyl ons nog besig is om te vra.

 

God is lewensgetrou. Meer nog is Hy tot die dóód toe getrou. Daarom kan ons met oorgawe aanvaar dat Hy elke enkele belofte en ooreenkoms met ons sal nakom. Veral ook dié wat bevestig dat Hy ons gebede sal beantwoord. Die vraag is egter of ons óns deel nakom. Want wanneer God sê dat Hy ons gebede sal beantwoord, vra Hy ook van ons ‘n paar dinge: Hy vra dat ons Hom sal gehoorsaam, dat ons ons versoeke voor sy troon sal bring en dat ons Hom daarna … sal vertrou. Jakobus 1:6-7 sê duidelik: Maar as ‘n mens bid, moet jy die vertroue hê dat God sal antwoord, want iemand wat twyfel, is soos ‘n brander in die see wat deur die wind aangejaag en heen en weer gedryf word. So iemand kan mos nie dink dat hy iets van die Here sal ontvang nie.

 

God antwoord getroue, gehoorsame en gelowige kinders áltyd!

 

Here, ek luister vandag met verwagting en afwagting na u stem!

 

Bybelkennis gaan gereeld gedeeltes uit Milanie Vosloo se boek: Laat sy Liefde jou Lei, publiseer. Ons dank aan Milanie Vosloo en CUM vir hierdie vergunning. Vir meer inligting oor CUM, besoek gerus hulle webblad by www.cumuitgewers.co.za 

 

milanie_boeke_advertensie

 

 Skrywer: Milanie Vosloo

 

image_pdfimage_print

You may also like...