Laat sy Liefde jou Lei: Hy bly lief vir jou!

image_pdfimage_print

Laat sy Liefde jou Lei: Hy bly lief vir jou! – Milanie Vosloo

Hy blý lief vir jou!

 …want ons hoop is op die lewende God wat die Verlosser is van alle mense, en veral van dié wat glo. 1 Timoteus 4:10b

 

“My enigste troos in lewe en dood is dat ek aan Jesus Christus behoort. Met sy kosbare bloed het Hy my vrygekoop – dis my anker, my vaste hoop …”*, sing ons soms.

Ons geloof is nie elke dag ewe sterk nie. Daar’s tye wanneer ons wonder of dit die moeite werd is om vas te staan in ons geloofswaarhede. Daar is ook dié kere wanneer dit regtig sleg met ons gaan en dit voel of níks wil uitwerk nie. En dan is daar stadiums wanneer ons wonder of God se liefde vir ons dalk getaan het..

 

Wanneer jy van tyd tot tyd hierdie vrae vra, is daar ten minste twee onweerlegbare bronne wat aan jou die onwrikbare waarheid sal bring: Die Woord en die stem van die Heilige Gees in jou hart. Die Skrif sal jou op vele plekke verseker dat God jou nooit uit sy hand sal laat nie, dat niks jou van sy liefde vir jou kan skei nie en dat Hy tot in der ewigheid getrou aan jou sal wees. En die Gees? Hy sal hierdie wete in jou hart bevestig deur aan jou vrede te gee!

 

Mag jy vandag opnuut jubel: “Ek behoort aan die Here. Niks sal my ooit van Hom kan skei. Met sy kosbare bloed het Hy my vrygekoop, dis my anker, my vaste hoop.”*

 

U ís my anker en vaste hoop, Vader!

  

*My enigste troos (292) uit: Die Liedboek 

 

 

Bybelkennis gaan gereeld gedeeltes uit Milanie Vosloo se boek: Laat sy Liefde jou Lei, publiseer. Ons dank aan Milanie Vosloo en CUM vir hierdie vergunning.

 

Vir meer inligting oor CUM, besoek gerus hulle webblad by www.cumuitgewers.co.za 

 

milanie_boeke_advertensie

 

 

 


 

 

  

Skrywer: Milanie Vosloo

 

image_pdfimage_print

You may also like...