Om dankbaar te wees, is God se wil

image_pdfimage_print

 

Your existence is not accidental. Your skills are not incidental. God shaped your destiny, so don’t settle for someone else’s story. – Max Lucado

 

Om dankbaar te wees, is God se wil

Wees in alle omstandighede dankbaar, want dit is wat God in Christus Jesus van julle verwag (1 Tessalonisende 5:18).

Mense wil weet wat God se wil vir hulle lewens is. Hier kry ons een ding wat God van gelowiges verwag: dankbaarheid. Hoekom wil God hê dat, maak nie saak wat in my lewe gebeur nie, ek altyd dankbaar moet wees? Rick Warren noem vyf redes.

  1. Dankbaarheid eer God

Ons moet leer om God te dank, nie net vir wat Hy doen nie, maar ook vir wie Hy is. Ons moet God dank vir sy wysheid, sy liefde, sy genade … Om hierdie gesindheid van dankbaarheid te hê, eer God. Gaan sit net en maak ‘n lysie van dinge waarvoor jy vir God dankbaar moet wees. Dit maak jou dag sommer beter.

 

  1. Dankbaarheid lei tot dieper verhoudings

Dankbaarheid bou dieper verhoudings tussen jou en ander mense. As jy jou verhouding met iemand wil verbeter, spandeer tyd om dankbaarheid teenoor hulle te bewys. Wees meer doelgerig in jou bewys van dankbaarheid. Skryf notas; stuur SMS’e en e-posse. Sê net vir hulle hoe dankbaar jy is. Dit bring mense nader aan mekaar.

 

  1. Dankbaarheid ontwikkel geloof

Kan jy God dank as jou lewe skeef loop? As jy deur moeilike tye gaan, moenie kyk na wat verlore gaan nie – kyk na wat oor is. Maak nie saak hoe sleg dinge in my lewe is nie, daar is altyd iets om God voor te dank. Hy het belowe om my deur moeilike situasies te help. Hy kan alles ten goede vir my laat uitwerk. Sy plan is in aksie. Dit vereis geloof om dit raak te sien.

 

  1. Dankbaarheid dien ander

Dit dien ander; dit word ‘n bediening. Ons is verlos om ander te dien. As jy ander waardeer, verhoog jy sy waarde. Almal van ons het bemoediging nodig. Ons het ‘n behoefte aan waardering, liefde. Waardeer almal; bewys dankbaarheid aan almal. Dan kan God jou gebruik.

 

  1. Dankbaarheid is ‘n getuienis teenoor ongelowiges

Die beste manier om jou geloof met ander te deel, is deur dankbaarheid te bewys Dankbaarheid skok mense, want meeste mense vandag is ondankbaar. Die Bybel sê dat ons so moet leef dat dit die waarheid van God vir ander aantreklik maak. Kyk hulle na jou lewe en wil meer weet wat jou so ‘n dankbare gesindheid gee?

 

Die lewe vandag is sinies en sarkasties en krities. Dankbare mense wat ander aanmoedig staan uit. Christene moet bekend wees vir hulle radikale liefde, goedheid, vreugde en dankbaarheid. Daar is ‘n woord daarvoor: om meer en meer soos Christus te wees.

 

 

 

image_pdfimage_print