Wat is die evangelie?

image_pdfimage_print

 

Faith and thought belong together, and believing is impossible without thinking (John Stott)

 

Wat is die evangelie?

Die belangrikste wat ek aan julle oorgelewer het en wat ek ook ontvang het, is dit: Christus het vir ons sondes gesterf, volgens die Skrifte; Hy is begrawe en op die derde dag opgewek , volgens die Skrifte (1 Korintiërs 15:3 – 4).

  • Die belangrikste

Die evangelie is nie iets waaraan God agterna gedink het nie; dit is nie iets wat ons af en toe kan insluit nie. Dit is die belangrikste – die hart van ons bediening Dit is die belangrikste, want dit is deur die evangelie wat God werk om mense uit die dood na die lewe te neem.

 

  • Christus

Christus is die Messiaanse beskrywing van Jesus. Dit sluit dus al die beloftes van die Ou Testament in. Die Messias – Gesalde – is God wat mens geword het om ons plaasvervanger te wees.

 

  • Dit verduidelik wie Jesus is

Ons kan tog nie in Jesus glo as ons nie weet wie Hy is nie. Verstaan ons werklik wie Jesus is? Sommige glo dat hy ‘n groot profeet of leermeester of geneser is. Min mense, selfs gelowiges, glo dat Jesus God is – Hy is die Seun van God. Jesus is God die Seun wat mens geword het. In die begin was die Woord daar, en die Woord was by God, en die Woord was self God … Die Woord het mens geword en onder ons kom woon. Ons het sy heerlikheid gesien, die heerlikheid wat Hy as die enigste Seun van die Vader het, vol genade en waarheid (Johannes 1:1, 14).

Die hoorder moet verstaan wie Jesus is: Hy is God die Seun wat mens geword het. dit is deel van God se liefde wat ons aan ander moet oordra.

 

  • Sonde

Christus het vir ons sondes gesterf, volgens die Skrifte. Iemand wat nie besef dat hy ‘n sondaar is nie, sien geen nodigheid vir ‘n Verlosser nie.  Daar is nie een wat regverdig is nie, selfs nie een nie (Romeine 3:10); Almal het gesondig, en het nie deel aan die heerlikheid van God nie (Romeine 3:23). Almal het ‘n verlosser nodig.

 

  • Gesterf vir ons sondes

Baie mense weet dat Christus vir hulle sondes gesterf het, maar hulle het geen idee wat dit beteken nie. Ons moet verduidelik dat dit straf van God vir ons sondes is. God moet sonde straf. Daar is drie soorte dood: fisies, geestelik en ewig.

 

  • Hy is begrawe en op die derde dag opgewek

Die opstanding is noodsaaklik, want dit is die bewys dat Christus die sonde en dood oorwin het.

 

 

image_pdfimage_print