Die Bybel aanvaar betekenisvolle toewyding

image_pdfimage_print

 

Spiritual authority depends more on care given than on power wielded. —Daniel Doriani

 

Die Bybel aanvaar betekenisvolle toewyding

Hoe lyk hierdie toewyding? Wat kan ons van sondaars wat deur genade verlos is, verwag? Kom ons kyk na wat die Bybel sê.

 

  1. Innige en opofferende liefde

Help die medegelowiges in hulle nood en lê julle toe op gasvryheid … Wees bly saam met dié wat bly is en treur saam met dié wat treur. Wees eensgesind onder mekaar. Moenie hooghartig wees nie, maar skaar julle by die nederiges (Romeine 12:13 – 16). Ek moet vir ander in die gemeente omgee, want hulle is God se kinders.

 

  1. Vergader gereeld saam

Ons moenie van die samekomste van die gemeente af wegbly  soos party se gewoonte is nie,  maar mekaar eerder aanmoedig om daarheen te gaan, en dit des te meer namate julle die oordeelsdag sien nader kom (Hebreërs 10:25). Christene vergader gereeld saam met ander Christene.

 

  1. Bemoedig mekaar

Laat ons ook na mekaar omsien deur mekaar aan te spoor tot liefde en goeie dade (Hebreërs 10:24).

 

  1. Spoor mekaar aan

Broers, julle moet toesien dat daar nooit by een van julle ‘n verkeerde gesindheid van ongeloof ontstaan en hy van die lewende God afvallig word nie. Maar solank daar nog ‘n “vandag” is, moet julle mekaar elke dag aanspoor sodat niemand van julle deur die misleiding van die sonde verhard word nie (Hebreërs 3:12 – 13) bemoediging is ‘n teenmiddel teen ongeloof. Ons moet mekaar se geloof versterk; ons moet ons oor diegene wat twyfel ontferm. Hierdie opdrag geld vir alle gelowiges. Maar ons moet dit met wysheid en liefde doen.

 

Hierdie vier punte is natuurlik nie volledig nie, maar is ‘n baie goeie beginpunt. Ons moet aan Jesus Christus, ons gemeente eb aan mekaar toegewyd wees.

 

image_pdfimage_print