Die gesindhede van iemand wat Christus volg

image_pdfimage_print

The precepts of the Christian religion, I will answer, first, second and third, humility –  Augustinus

 

Die gesindhede van iemand wat Christus volg

Attitude determines altitude (John Maxwell)

Die Bybel lei ons om vir ‘n gesonde gesindheid te werk. Verder, broers, alles wat waar is, alles wat edel is, alles wat reg is, alles wat rein is, alles wat mooi is, alles wat prysenswaardig is – watter deug of lofwaardige saak daar ook mag wees – daarop moet julle julle gedagtes rig (Filippense 4:8). Ons as Christene moet ons gedagtes op alles wat prysenswaardig is, rig.

 

Hier is ‘n paar gesindhede wat God van ons verwag.

  • ‘n “Kan-doen” gesindheid

Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee (Filippense 4:13). Wat ook al oor ons pad kom, kan ons hanteer, want God loop saam met ons. Daarom kan ons met vertroue en doelgerigtheid deur ons dae loop.

 

  • ‘n ‘Kyk-na-die-helder-kant” gesindheid

Filippense 4;8 sê dat ons elke dag moet soek na daardie dinge waarvoor ons dankbaar kan wees. Soms is dit moeilik, maar God het aan almal van ons baie goeie dinge waarvoor ons dankbaar kan wees, gegee. Daar is baie mense met minder as ons wat die pad na blydskap ontdek het. Viktor Frankl, wat die Duitese konsentrasiekampe oorleef het, skryf in sy boek Man’s Search for Meaning: Everything can be taken from a man but one thing: the last of human freedoms—to choose one’s attitude in any given set of circumstances.”  Onder die moeilikste omstandighede denkbaar het hy ‘n manier gekry om te kies hoe hy op die lewe gaan reageer. Nie alle dinge in die lewe is goed nie, maar as ons God vertrou, kan Hy alles te goede laat werk.

  • Begin met die gesindheid van jou eie hart

I know I am experiencing a fresh touch of God when I stop confessing everyone else’s sins and start with my own. (Alvin Reid) Ons moet ophou om na almal om ons te kyk en eerder voortdurend ons eie harte en motiewe bevraagteken. God het ons geroep om ander mense te seën – nie om hulle te vervloek nie. Is dit die gesindheid van ons harte? Ons is so geneig om alles en almal af te takel. Ons moet weer ontdek wat die Bybel oor deernis, sagtheid en genade leer. Ons moet vergeet van die splinter in die oë van ander. Word meer opgewonde oor ander en minder opgewonde oor onsself.

 

  • ‘n Evangelie-gesentreerde gesindheid

Die evangelie is dié bemagtiging vir ‘n positiewe gesindheid – maak nie saak wat die omstandighede is nie. Ons weet dat niks ons ware skat kan raak nie. God is ons skat. Dink net aan alles wat Paulus moes verduur en dan verloor ons vertroue in God, want Hy het een van ons gebede nie beantwoord soos ons dit wou hê nie. Ons moenie Jesus liefhê afhangend van wat Hy vir ons doen nie. Ons moet Hom met ons hele lewe liefhê oor dit wat Hy reeds vir ons gedoen het.

image_pdfimage_print

You may also like...