Laat sy Liefde jou Lei: Jou geloofsreis

image_pdfimage_print

Laat sy Liefde jou Lei: Jou geloofsreis – Milanie Vosloo

Jou geloofsreis

Nou sien ons dinge nog net vaagweg soos in ‘n dowwe spieёl, maar eendag sal alles vir ons glashelder wees. Nou verstaan ek net ten dele, maar eendag sal ek ten volle verstaan, net soos God my nou ten volle verstaan. 1 Korintiёrs 13:12

Geloof is ‘n reis: ‘n Ontdekkingstog wat ons onderneem vandat ons die eerste keer van “Liewe Jesus” gehoor het totdat ons eendag self voor die lewende God staan. Nou weet ons almal dat ‘n reis nie noodwendig net maanskyn en rose is waarin ons met gemak van punt A na punt B beweeg nie. Heel dikwels gaan ‘n reis gepaard met teenspoed, onverwagse ompaaie, moeilike fases en ernstige verdwaal-tye.

Aanvaar vandag dat jy as gelowige deur fases kán gaan wanneer jy wonder oor die sinvolheid van jou geloof, oor God se goedheid en oor die waarhede van die Skrif. Jy mag selfs van tyd tot tyd hopeloos verdwaal voel in jou geloofswêreld. Boonop het die bose mos ‘n manier om Christene se GPS’e heeltemal deurmekaar te krap in ‘n poging om hulle van koers af te kry. Daarom is dit so belangrik dat ons onder alle omstandighede sal vashou aan die Vader-van-geloof. Dat ons, ongeag al die verskillende geloofsrigtings en invloede op ons lewens, Hóm en Hóm alleen voor oё sal hou. En dat ons elke dag sal bid: Gees van God, help my asseblief om werklik te (blý) glo!

 

‘n Geloofsreis is nie vir sissies nie. Maar ‘n reis sonder geloof beslis ook nie!

 

Ja, Gees van God, help my om wérklik te glo!

 

Bybelkennis gaan gereeld gedeeltes uit Milanie Vosloo se boek: Laat sy Liefde jou Lei, publiseer. Ons dank aan Milanie Vosloo en CUM vir hierdie vergunning.

Vir meer inligting oor CUM, besoek gerus hulle webblad by www.cumuitgewers.co.za 

milanie_boeke_advertensie

 


 

 

 

 

 

 Skrywer: Milanie Vosloo

image_pdfimage_print

You may also like...