Moet ons ons geloof verdedig?

image_pdfimage_print

Next to faith this is the highest art—to be content with the calling in which God has placed you. —Martin Luther

 

Moet ons ons geloof verdedig?

Onlangs het ons gelees van ‘n papirusfragment uit die vierde eeu waarin beweer word dat Jesus getroud was. Die New York Times se opskrif was: The Gospel of Jesus’ Wife. Alhoewel die slim mense sê hierdie fragment was ‘n namaaksel lei dit tog tot twyfel en verwarring by mense. Daarom is dit belangrik om te verstaan wat ons glo en hoekom ons dit glo – apologetiek (= verdediging van die Christendom as studievak – WAT).

  

As ons praat oor die verdediging van ons geloof is daar vyf dinge om te verstaan:

  • Verdediging van ons geloof is nie opsioneel nie. Wees altyd gereed om ‘n antwoord te gee aan elkeen wat van julle ‘n verduideliking eis oor die hoop wat in julle lewe. Maar doen dit met beskeidenheid en met eerbied vir God  (1 Petrus 3:15 – 16). Paulus skryf aan die Filippense:  Julle deel immers almal saam met my in die genade wat God my gee, sowel as in my gevangenskap as in my verdediging van die evangelie en die bevestiging van die waarheid daarvan (1:7). Dit kan beide verdedigend (antwoord besware) of aanvallend (maak ‘n saak uit vir) wees
  • Apologetiek is prakties. Dit is nie net vir akademici nie. Almal het vrae. Ook jou kinders, jou vriende en mense wat saam met jou werk. Vrae sal jy nie kan ontwyk nie. Onthou die Christelike geloof betrek jou hele lewe.
  • Die Christelike geloof verhoog die vlak van waar of vals. Ons wil die kategorie van blinde geloof verander in ‘n kategorie waar geloof ‘n werklikheid is. Mense vra dikwels die verkeerde vrae: Sal dit vir my werk of sal dit my beter laat voel? Die vraag wat ons moet vra, is: Is dit waar?
  • Mense is geregtig op hulle eie geloof, maar nie hulle eie waarheid nie. Die feit dat ek glo dat iets waar is, maak dit nie waar nie.
  • Apologetiek versterk ons geloof. Baie gelowiges is onseker oor presies wat hulle glo. Os Guinness sê: “If you have never been given a reason why for faith, there won’t be a reason why not for doubt.”  Christene het meer vertroue om met ander te praat as hulle weet wat hulle glo en waarom hulle dit glo. Hulle is ook minder verdedigend.

 

Christene behoort moeilike vrae en eerlike twyfel te verwelkom.

 

 

image_pdfimage_print

You may also like...