My Roeping: Hoe stel ek dit vas?

image_pdfimage_print

Community thus is obedience practiced together (Henri Nouwen)

 

My Roeping

Die kerk sit vol mense wat angstig is om van God te hoor. Om God te hoor en te doen wat Hy sê, is twee verskillende dinge. Baie van ons glo dat God ‘n plan en doel vir ons lewens het, maar hoe stel ons dit vas? Die grootste rede waarom mense nie kan vasstel wie hulle is, is omdat hulle nog nie vir God ontdek het nie, want as jy Hom ken, verander jy.

 

 

Hoe stel ek my roeping vas?

  • Ontdek God

Voor jy jouself kan verstaan, moet jy eers vir God ontdek. Ons fokus op onsself. Of ons nou ‘n goeie of slegte selfbeeld het, ons het probleme. Dit verhoed dat ons ander werklik kan liefhê. Dit verhoed ook dat ons in eerbied voor God staan en Hom aanbid. God het ons gemaak. Ons kan nie veel oor onsself ontdek voordat ons eers ons Skepper ken nie. Om God te ontdek, beteken eenvoudig om tyd saam met Hom te spandeer – tyd in sy woord en tyd in gebed; dit beteken ek laat die Heilige Gee my vervul en die waarheid aan my openbaar.

 

  • Ontdek wie jy in Christus is

As ek God ken, verander Hy my. As die Heilige Gees in ons woon, word ons verander en herstel. Ons word meer die weerkaatsing van Christus – iets wat ons veronderstel is om te wees. Jy is die enigste persoon wat gekwalifiseer is om dit te doen waarvoor God jou geskep het. Sonder Christus verloor ons ons kwalifikasies. As gelowige is jou doel om die koninkryk van God uit te bou, maar in hierdie projek het elke gelowige ‘n spesifieke rol wat hy moet vervul. Dit is hierdie spesifieke rol wat God aan ons moet openbaar. Hiervoor het ons ons geestelike gawes nodig, maar sy Gees moet jou daartoe bemagtig. As jy onseker is of God jou spesifiek lei, gaan jy aan en doen die dinge waarmee jy besig is. Intussen verdiep jy jou verhouding met God. Moet net nie op een plek vashaak nie. Miskien is jy alreeds op jou regte plek.

 

  • Begin

As jy jou roeping begin uitleef, kan jy teenstand verwag. As jy ‘n gemaklike lewe verwag het, sal jy teleurgestel wees. Jy sal swaarkry, maar jy sal leer hoe om dit te hanteer.  Daar sal moeilike tye wees, maar ook ‘n gevoel van tevredenheid en vervulling en ‘n begeerte om vorentoe te beweeg en meer van God en sy plan te wete te kom. Langs die pad sal jy ‘n paar dinge nodig hê:

  1. Mentors om jou raad te gee en te verseker dat jy op die regte pad is.
  2. Mense saam met jou om jou daaraan te herinner dat jy nie alleen is nie.
  3. Mense wat nog nie so ver as jy op die pad gevorder het nie. Dit is belangrik om die volgende geslag te bou.

 

  • Druk deur na jou doel

Soms mag jy verveeld raak; soms voel jy dat jy op een plek stilstaan; soms voel jy dat jou entoesiasme besig is om af te neem. Belangrik om die fokus te hou op die pad waarop God jou lei. Lees gereeld jou Bybel en bid gereeld. Dit hou jou op die regte pad. Onthou altyd wat God reeds vir jou gedoen het. Hy het jou gekoop. Genoeg om oor opgewonde te raak.

 

God roep elkeen van ons. Vind uit wat jou roeping is en leef dit uit.

image_pdfimage_print

You may also like...